Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نوروزی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: پس از وقفه طولانی در فعالیت های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا ، با همکاری امور ورزش، مدرسه فوتبال شهرداری آبادان ، از  دوشنبه 25 خرداد آغاز به کار کرد.

او افزود: در آیین راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری آبادان، استقبال قابل توجهی از سوی خانواده ها و شهروندان دیده شد و این نوید را داد که با کمتر شدن زنجیره شیوع ویروس کرونا ، فعالیت های ورزشی در بخش های دیگر نیز به روال سابق بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: شهرداری آبادان در کنار خدمات رسانی مختلف به شهروندان ، موظف است امکانات ورزش عمومی و فعالیت های ورزشی را نیز فراهم کند.

او گفت:در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از سوی شهردار آبادان ماموریت دارد در این زمینه برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم را به انجام رساند، مدرسه فوتبال شهرداری آبادان نیز بر همین اساس راه اندازی شده است.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهردار آبادان یادآور شد: در نظر داریم طی روزهای آینده ، سالن ورزشی واقع در کوی بهارستان را نیز به چرخه فعالیت بازگردانیم،این سالن با هدف پیش بینی ایام بحران کرونا حدود یک سال در اختیار ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داشت.

او گفت:استعلام لازم از ستاد کرونا گرفته شده و به محض دریافت پاسخ موافق، این سالن راه اندازی و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار خواهد گرفت.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهردار آبادان افزود: در تلاش هستیم سایر زمین های چمن مصنوعی نیز که نیاز به تعمیر فوری دارند را با کمک مدیران مناطق احیاء و در اختیار جوانان عزیز قرار دهیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه فوتبال ویروس کرونا امور اجتماعی شهردار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم