Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز نوآوری و رشد شهرستان آمل با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه افتتاح شد.

احمد معتمدزادگان رییس پارک علم وفناوری مازندران در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری و رشد آمل گفت: ۸ مرکز رشد تاکنون در استان راه اندازی شده که زیرنظر پارک علم و فناوری در ساری فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۶۰ شرکت و هسته و واحد‌های تحقیق وتوسعه تاکنون در شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در شهرستان آمل راه اندازی شده است.

رییس پارک علم وفناوری مازندران گفت: این شرکت‌ها سکوی پرتابی برای کل استان و حتی کشور خواهند شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان آمل نیز گفت: این مرکز در مجموعه ۳طبقه که پیش از این در مالکیت اداره اوقاف و امورخیریه بوده به صورت اجاره از سوی این سازمان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و فناور قرار گرفته است.

او افزود: ۳۶ شرکت فعال و ایده پرداز هم اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و کاربردی متناسب با شرایط روز جامعه در این مجموعه مستقر شدند و باعث حضور و جذب بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور پارک علم و فناوری مرکز نوآوری و رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود