Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام باقری نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس بابیان اینکه خالی شدن روستا‌ها از جمعیت دلایل متعددی دارد، گفت: یکی از این دلایل نبود آب شرب است که در صورت حل کمبود و نبود آب آشامیدنی شاهد شکوفایی در روستا‌ها خواهیم بود.


او افزود: برخی از روستا‌های غیر تحت پوشش با مشکل تامین آب شرب در فصول گرم سال مواجه هستند که امیدواریم شرکت آبفا ضمن بررسی و ارائه طرح‌های آبرسانی، پیگیری لازم برای تامین اعتبار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری در ادامه در خصوص فاضلاب بخش جنوبی شهر زنجان، حل مشکل روستا‌های چورزق، قاضی آباد و ایلن گوگلر  بحث و بررسی کرد.


جزءقاسمی با تشریح عملکرد شرکت عمده مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب را خشکسالی، کمبود و نبود اعتبار عنوان کرد.


او با بیان اینکه نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر تاثیرگذار بوده و بر همین اساس می‌توانند یاری دهنده شرکت در مسیر پیشرفت و توسعه باشند، افزود: در راستای پروژه‌ها و بهره مندی از آب شرب تعامل با دستگاه‌های اجرایی را تقویت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس جمعیت روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد