Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:42:09 GMT

دو رگه‌های بی‌کیفیت در تیم بسکتبال چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۹۷۸

دو رگه‌های بی‌کیفیت در تیم بسکتبال چه می‌کنند؟

تیم ملی بسکتبال این روزها شاهد حضور دو رگه‌هایی است که کیفیت پایینی دارند و مشخص نیست با چه رزومه‌ای این پیراهن را بر تن می‌کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره آخر رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا دو بازی مقابل قطر و عربستان انجام داد که هر دو مسابقه را با برد پشت سرگذاشت و با صدرنشینی به کاپ آسیا صعود کرد، اما جدا از نمایش نه چندان خوب تیم ملی در این دو بازی، حضور دو رگه‌هایی بود که کیفیت خوبی نداشتند و مشخص نیست با چه معیار و شرایطی وارد تیم ملی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره ایرانی بهترین بازیکن روستوک شد

آرون گرامی‌پور بازیکن دو رگه که در انگلیس بزرگ شده است، چند سالی است به تیم ملی ایران راه یافته، اما کیفیت بالایی را از خود نشان نداده است. در حالی که او در یک سال گذشته جسته و گریخته در آرژانتین و انگلیس بازی کرده بود و آمار چندان خوبی هم نداشت، یک بار دیگر برای حضور در پنجره آخر کاپ آسیا به تیم ملی دعوت شد، اما عملکرد ضعیفی داشت و کمکی به بالا بردن کیفیت تیم ملی نکرد.

این بازیکن در بازی قطر حدود 17 دقیقه در ترکیب بود و تنها 4 امتیاز و 2 ریباند را کسب کرد و مقابل عربستان هم با وجود اینکه مدت زمان زیادی را (29 دقیقه) در میدان حضور داشت، تنها 7 امتیاز و 6 ریباند داشت. این آمار نشان می‌دهد که سطح او از بازیکنان سنتری که در لیگ برتر حضور دارند هم پایین‌تر است.

از سوی دیگر این عملکرد شائبه‌هایی را هم در مورد نحوه حضور گرامی‌پور در تیم ملی را به وجود می‌آورد که شاید مسائل دیگری برای حضور در تیم ملی مطرح باشد، چون مربیگری هرچقدر هم سلیقه‌ای باشد، شما نمی توانید بازیکنان ضعیف را در تیم ملی یک کشور جمع کنید.

سوالی که این روزها از کادرفنی تیم ملی بسکتبال و به خصوص مهران شاهین‌طبع وجود دارد این است که چرا او نگاهش به خارج و زیر ذره بین بردن دو رگه‌هایی است که طی سال‌های گذشته چیزی به بسکتبال ایران اضافه نکرده‌اند و بلکه همیشه منفعت برده‌اند. عرفان نساج پور، نوید نیکتاش، یونس لاله زاده، بنی کوچویی پیش از این اتفاق خاصی را رقم نزدند و گرامی‌پور و رستم پور و جلال پور هم همان راه را ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین تیم ملی بسکتبال بسکتبال کاپ آسیا بازیکن دو رگه تیم ملی دو رگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره مردان کشورمان در رقابت‌های کاپ آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور در حال برگزار است، امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم چین تایپه قرار گرفت. تیم ملی ایران در این بازی با نتیجه ۲۱ بر۱۰ چین تایپه را از پیش رو برداشت.   در این بازی مجید رحیمیان ۹ امتیاز، محمدمهدی رحیمی ۶ امتیاز، متین آقاجانپور ۳، احسان دلیرزهان ۳ امتیاز برای تیم ایران کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۴۰ در مقابل تیم هنگ کنگ قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر