Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه‌شنبه ۲۵خرداد ماه) در چهل و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف، به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد.

خبرگزاری میزان - «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه‌شنبه ۲۵خرداد ماه) در چهل و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف، به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روال هفته‌های گذشته این نشست خبری به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به آدرس (https://www.aparat.com/simayeedalat/live) پخش می‌شود.

در ادامه اظهارات سخنگوی دستگاه قضا در این نشست خبری و پاسخ‌های وی به خبرنگاران به صورت اجمالی از نظر می‌گذرد.

رسیدگی به بیش از چهارمیلیون پرونده در شوراهای حل اختلاف در سال 99 ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری: همکاران شورای حل اختلاف در سال 99 ، 4 میلیون و 363 هزار پرونده را رسیدگی کردند که نسبت به سال 98 با رشد 16 درصدی مواجه بوده است/در سال 99 با پیگیری این شورا، قریب به یک میلیون پرونده منتهی به صلح و سازش شد/از مجموع پرونده های مطروحه در این شورا، حدود 31.5 درصد به صلح و سازش ختم شد که نسبت به سال قبل آن 2.5 درصد افزایش داشتیم/ قدم هایی در جهت بهبود پرداخت پاداش به نیروهای شوراهای حل اختلاف انجام شد، پاداش این همکاران رشد 2.5 برابری داشت

برچسب ها: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه حل اختلاف نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی به قوه قضائیه با ۱۶۷ رأی موافق از مجموع ۲۱۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین، مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.   وی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات در صحن مجلس گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خاتمه مستنداً بر اساس ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به منظور رسیدگی به تخلفات احرازی گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه و مرجع رسیدگی به تخلفات اداری ارسال گردد.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه