Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:52:12 GMT

با کنترل هوش هیجانی عراق را شکست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۵۶۴۹

مربی تراکتور مدعی است شاگردان دراگان اسکوچیچ با نمایشی که طی دیدارهای اخیر به جا گذاشته‌اند برد در بازی امشب دور از دسترس آنها نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی تراکتور با اشاره به سختی جدال با عراق و نیاز به تمرکز بیشتر برای دستیابی به نتیجه مقابل این حریف صدرنشین گفت: قبل از بازی‌ اول تیم ملی برداشت این بود که بازی ساده‌ای مقابل هنگ کنگ داشته باشیم که همین‌طور هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گرما و رطوبت هوا کار را سخت کرده بود و شرایط را در زمان گره خوردن بازی سخت کرده بود و این مسأله با توجه به عقب‌نشینی هنگ کنگ اتفاق افتاد. به هر جهت این بهترین نسل فوتبال ماست که در هر پستی بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم و اگر این تیم صعود نکند به نظرم اجحاف بزرگی در حق فوتبال ایران است.

 

وی افزود: بازی دوم با بحرین نمایش دلپذیری برای مردم ایران بود ولی از بعد فنی برعکس بازی اول ما توانستیم مدل دیگری از بازی را به نمایش گذاشته و با کنترل بازی و ایجاد موقعیت از کناره‌ها که بعد از ورود سامان قدوس توانستیم از عمق هم به آنها حمله کنیم و با وجود مهدی طارمی این روش و مدل بازی تیم ما بعد از عبور از پلن اول بود. بچه‌ها در بازی بحرین توانستند با استفاده از ساختار تیمی مناسب در هجوم و کسب نتیجه یک شب شاد را برای مردم ایران بسازند.

 

 

مربی تراکتو در ادامه گفت: در بازی با کامبوج دو ایده مطرح بود. اول بحث روحی و روانی بود و بعد بحث فیزیکی. از لحاظ روحی روانی این برد می‌توانست تیم ملی بتواند شرایط روانی خودش را حفظ کند و از نظر فیزیکی هم بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند بازی کردند و در شرایط بازی قرار گرفتند و آمادگی خود را نشان دادند.

 

عبداللهی در مورد بازی پیش رو با عراق توضیح داد: بازی با عراق شرایط متفاوتی برای کادرفنی تیم ما و سخت‌ترین بازی در این گروه است. عراق از لحاظ فیزیکی، فنی و از لحاظ بازیکنان با کیفیت به مراتب بهتر از تیم بحرین است. عراق یک فوتبال احساسی است که علاوه بر بازیکنان تکنیکی بازیکنان احساسی دارد که به حواشی آگاه هستند و آن را خیلی خوب بلد هستند. تیم عراق شبا‌هت‌های زیادی به نیروی هوایی دارد که با تراکتور در آسیا همگروه بود و بازیکنانی در سطح کیفی مناسب دارند و جمیع آنها می‌تواند تیم با کیفیتی بسازد و تیم ما با آرامش و تفکر و با وجود بازیکنان برتر در سطح جهانی از فرصت ها استفاده کند و با ساختار تیمی مناسب و به دور از حواشی بتواند در پایان بازی صعود مقتدرانه‌ای رقم بزند. مسلما در این بازی با کنترل هوش هیجانی قادر به شکست حریف خواهیم بود تا با صدرنشینی و صعود مقتدرانه به مرحله بعدی قدرت خودمان را بار دیگر نشان دهیم.

وی در پایان گفت: تیم ملی اسکوچیچ از لحاظ هجومی نسبت به تیم کی‌روش عملکرد بهتری دارد و نسبت به ویلموتس تیم ساختارمند‌تری است و این جای امیدواری دارد.

تراکتور حمید عبداللهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور حمید عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند

گروه اقتصاد و درآمد: امروز، سه شنبه، بازار سرمایه منفی بود، حدود 78 درصد نمادها در بازار سرمایه قرمز بودند و شاهص کل نیز با کاهش 4 هزارو 998 واحدی به سطح 2201908 واحدی رسید. تعداد نمادهای مثبت امروز 176 نماد و تعداد نمادهای منفی، 618 نماد بود. p به e بازار در محدوده عدد 7 قرار گرفت. در این شرایط و در حالی که قرار است فردا، چهارشنبه، مدت ایجاد محدودیت در دامنه نوسان پایان یابد، بسیاری از فعالان خواهان اجرای تدابیری برای حمایت از سرمایه هایشان در این بازار هستند.

امروز احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، در واکنش به وضعیت بازار سرمایه با تاکید بر اینکه رشد تاسیس صندوقهای سرمایه گذاری یکی از تدابیری بوده که در حوزه بازار سرمایه ایجاد شده، گفت امسال بازار سرمایه نقش مهمی در تامین مالی تولید دارد.

در این رابطه، حسن حسین نیا در گفتگو با جماران با بیان اینکه تعطیل کردن بازار در این شرایط پیام بدتری را به سهامداران، فعالان بازار سرمایه و کلیت اقتصاد بازار منتقل می کند، تصریح کرد: هرچند دخالت در مکانیسم بازار گزینه مطلوبی نیست، اما در شرایط فعلی یکی از راهکارهای خوبی که انتخاب شده، محدود شدن دامنه نوسان است تا از مقطع فعلی گذر کنیم و اثر روانی که در بازار ایجاد شده به تدریج با شفاف شدن مسائل برطرف شود.

 

با کاهش حاشیه ها ، وضعیت بازار بهبود می یابد

وی ادامه داد: معاملات امروز بازتاب فشار روانی بود که به فعالان بازار سرمایه از حیث اخبار و شایعات رسانه‌ای به ویژه رسانه‌های خارجی وارد می‌شود. بازار سهام به دلیل ذات خود زودتر با حالت بیش واکنشی به این مسائل نگاه می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد با کمتر شدن حاشیه‌ها و بازگشت شرایط به روزهای قبل می‌ توانیم روزهای بهتری را در بازار شاهد باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه انتظار می‌رود با توجه به اینکه بازار سرمایه نمایش شماتیک و در دسترس‌تری از وضعیت اقتصادی کشور است، مورد توجه بیشتر دولت قرار گیرد، گفت: دولت باید به وعده های خود برای حمایت از بازار سرمایه عمل کند تا با حمایت خود از طریق مکانیسم‌ ها و قوانین موجود و همچنین عدم تکرار اشتباهات سال گذشته، بتواند شرایط حمایتی از بازار را مهیا کند.

 

برای حمایت از بازار، اقدامات موثری صورت گیرد

حسین نیا به تزریق سرمایه در بازار بورس در روز گذشته با هدف حمایت از این بازار اشاره کرد و توضیح داد: بیشتر از اینکه بشود با تزریق نقدینگی، بازار سرمایه را دوباره از این فاز رکودی خود خارج کرد، می توان با قوانین حمایتی از بازار سرمایه در ذیل شعار سال که مشارکت مردم در تولید است اقداماتی را پیش برد که حمایت واقعی از صنایع صورت گیرد؛ از جمله اینکه صنایعی که در سال ۱۴۰۲ به نوعی مورد دست اندازی دولت قرار گرفتند و حاشیه سودشان کاهش یافت، خصوصا درباره صنایع پتروشیمی و پالایشی و همچنین حوزه معادن و صنعت بزرگ لیدری مانند صنعت خودروسازی که به واسطه تعداد سهامداران و مردمی که با آن در ارتباط هستند، ذینفعان زیادی دارد اهمیت دارد، بسیار مورد توجه قرار گیرند.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: باید اقدامات موثری برای خروج این صنایع از شرایط به وجود آمده انجام گیرد. این اقدامات قطعا می‌تواند نتایج بهتری داشته باشد.

 

بازار افت خود را جبران می کند پرهیز از هیجان‌ها بهترین گزینه است

حسین نیا با اشاره به فضای هیجانی ایجاد شده در بازار سرمایه، به فعالان این بازار توصیه کرد: موارد نسبتا مشابهی را در مقاطع گذشته تجربه کرده‌ایم و دیده‌ایم بعد از برطرف شدن این تنش‌ها بازار بلافاصله افت خود را جبران کرده است. دوری و پرهیز از هیجان‌ها بهترین گزینه است و در عین حال بازی کردن بین بازارهای مختلف به دید نوسان گیری نمی‌ تواند بازدهی خاصی داشته باشد و حتی ممکن است منجر به چالش در مدیریت سرمایه شود.

 

سیاست کاهش دامنه نوسان یک درصدی، تا ایجاد ثبات در بازار ادامه یابد

همچنین سعید درخشانی، کارشناس بازار سرمایه نیز در گفت و گو با جماران، با بیان اینکه هنوز بازار شرایط عادی خود را پیدا نکرده اما با این حال تعطیلی بازار برای حمایت از آن در شرایط فعلی گزینه مطلوبی نیست و نباید مردم با سیاستهایی که اعمال می شود گرفتار شوند، خاطرنشان کرد: سیاست کاهش دامنه نوسان یک درصدی برای حفظ نقد شونگی بازار مناسب تر است و از بازار حمایت بیشتری می‌کند.

وی گفت: دامنه نوسان حداقلی باید تا زمانی که تنش های سیاسی رفع شوند، ادامه یابد. مشخص است که تنش‌های سیاسی دلیل این وضعیت فعلی بازار است و از نظر بنیادی تا زمانی که ثبات ایجاد شود، نمی‌ توان انتظار داشت فعالان بازار بتوانند فضای مناسب و پیش‌بینی‌پذیر فعالیت داشته باشند.

 

نقدشوندگی بازار حفظ شود

درخشانی اظهارداشت: اصلا توصیه نمی‌ کنم فردا دامنه نوسان باز شود؛ این شرایط باید حداقل یک هفته دیگر ادامه داشته باشد. حتی اگر این شرایط به ثبات برسد سیاست نوسان حداقلی باید یک هفته دیگر ادامه یابد. در واقع انتخاب بین تعطیلی بازار و ایجاد دامنه نوسان حداقلی، انتخاب بین بد و بدتر است و بهتر است در این شرایط اجازه دهیم نوسان بازار کم شود و در عین حال نقد شوندگی در بازار، با حداقل ضرر برقرار باشد.

وی گفت: نباید شرایط را تنها برای اینکه بازار افت نکند، قفل کنیم و ببندیم. امیدواریم بازار با حفظ دامنه نوسان یک درصدی و یا حتی نیم درصدی برای یک هفته دیگر فعالیت خود را ادامه دهد و این اطمینان را به بازار بدهند که تا یک هفته دیگر این شرایط را حفظ می‌کنند و متناسب با وضعیت، هفته به هفته این شرایط تمدید شود تا بازار بتواند تا حد زیادی به آرامش خود بازگردد.

         

دیگر خبرها

  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم