Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:17:19 GMT

لیست نمایندگی های تعمیرات سامسونگ در کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۵۷۴۷

لیست نمایندگی های تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ کرج سرویس

در این مقاله که اختصاص دارد به معرفی نمایندگی های سامسونگ در کرج، اولین نمایندگی که به بررسی وشناخت عملکرد آن می پردازیم نمایندگی سامسونگ کرج سرویس میباشد.

خدماتی که این مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج ارائه می دهد شامل: تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و کولر گازی اسپلیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی های خوب و قابل ذکر این مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ این نکته است که در صورت نیاز دستگاه شما به تعمیر و یا  تعویض قطعه در هرساعت از شبانه روز به صورت فوری، از قطعات اورجینال که دارای ضمانت کتبی 3 سال هستند در جهت تعمیر دستگاه شما استفاده میکنند.

مهمترین مزایای نمایندگی تعمیرات سامسونگ کرج سرویس

این نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج از طریق همکاری و مشارکت با کارشناسان وتکنسین های مجرب و کاربلد میتوانند تعمیر انواع خرابی های لوازم خانگی سامسونگ را با سرعت و کیفیت بالای خدمات به مشتریان ارائه دهند.

از دیگر ویزگی های خوب این مرکز خدمات تعمیرات سامسونگ این است که نیاز به حمل ونقل دستگاه معیوب برای تعمیر را توسط مشتری از بین برده و جهت رفاه حال آنها این امکان را فراهم آورده که این عزیزان بتوانند خدمات مربوط به تعمیرات را در منزل و محل مورد نظر خود دریافت کنند.

با توجه به ارزش و هزینه های بالای  لوازم خانگی سامسونگ شما عزیزان با مشورت  و کمک گرفتن از یک کارشناس متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،  یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و کولر گازی اسپلیت میتوانید تصمیم بهتری بگیرید. مشاوران  و متخصصین در این تعمیرگاه مجاز آماده اند تا با مشاوره دادن به مشتریان امکان خطا واشتباه وهزینه های بالارا ازبین ببرند.

بهترین کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی این است که برای تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی ای بسپارید که علاوه بر تعمیر به موقع  و سریع، با کیفیت بالا و هزینه های متناسب با بازار، از نام و وجه ی خوبی در بین اصناف و مردم  برخوردار باشد  و انتخاب نمایندگی تعمیرات سامسونگ کرج سرویس میتواند این امکان را برای شما فراهم کند.

آدرس وب سایت نمایندگی سامسونگ کرج سرویس: https://www.karajrepair.ir/samsung-service

نمایندگی سامسونگ پارسینا سرویس کرج

دومین معرفی نمایندگی های  تعمیرات سامسونگ در کرج اختصاص به  نمایندگی سامسونگ پارسینا سرویس کرج دارد. این مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ که در کرج فعالیت میکند خدماتی شامل تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ مانند ماشین لباسشویی،  ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر وساید بای ساید، مایکروفر وجاروبرقی ارائه میدهد. درصورتی که  دستگاه شما دچار خرابی و یا مشکل جدی شد میتوانید با تماس با این مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در کرج تماس بگیرید و از آنها بخواهید مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

مهمترین مزایای نمایندگی تعمیرات سامسونگ پارسینا سرویس کرج

 این نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج با داشتن سرویسکارانی مجرب وحاذق در همه ساعات شبانه روز و در کمتریمن زمان ممکن آماده است تا با مشاوره و راهکارهای خود به شما در تنظیم و شیوه استفاده درست از دستگاه و توضیح بهترین نحوه نگهداری ازآنها به شما خدمت کنند.

این نمانیدگی مجاز سامسونگ برای رفاه حال مشتریان وصرفه جویی در وقت آنها این امکان رو فراهم کرده اند تا با تماس با آنها و درظرف کمتر از 2 ساعت در منزل و یا محل مورد نظر حاظر شده و دستگاه معیوب را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر و بررسی کنند و بابت خدماتی که ارائه میدهند هیچگونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نمیکنند.

 یکی دیگر ازویژگیهای این مرکز تعمیرات سامسونگ این است که چنانچه که دستگاهیی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اورجینال واصل استفاده میکنند و نیازی نیست مشتریان زمانی صرف انجام اینکار کنند.

این کارشناسان با مشاوره و راهکارهایی که به صورت رایگان به مشتریان ارائه میدهند این موقعیت را برای مشتری فراهم میکنند تا آنها تصمیم بگیرند که آیا رفع مشکل دستگاه معیوب برای آنها مقرون به صرفه است یا نه.

آدرس وب سایت نمایندگی سامسونگ پارسینا سرویس کرج: https://www.parsinaservice.ir/samsung-repair-agent

نمایندگی سامسونگ مدرن سرویس کرج

سومین معرفی ما از مراکز تعمیرات سامسونگ در کرج، نمایندگی سامسونگ مدرن سرویس کرج می باشد. خدمات این نمایندگی سامسونگ در کرج شامل: تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و تلویزیون است.

مهمترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات سامسونگ مدرن سرویس در کرج

این مرکز خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی به عنوان نمایندگی مجاز سامسونگ در کرج همواره مشاوره و راهکارهایی در جهت تنظیم دستگاه و شیوه  استفاده و نحوه نگهداری صحیح را به طور رایگان ارئه میدهند.

 با استفاده از این اطلاعات ساده و آسان است که خیلی از مشکلات و خرابی نه چندان مهم دستگاه برطرف میشود و نیاز به هزینه هنگفت و صرف وقت برای  تعمیر اساسی دستگاه برطرف میشود و نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نخواهد بود. همچنین در طی روند مشاوره مشتری میتواند با توجه به شرایط خود و دستگاه بسنجد که آیا رفع مشکل دستگاه مقرون به صرفه است و آیا می خواهد دستگاه خود را تعمیر کند یا خیر.

از دیگر ویژگی های این نمایندگی تعمیرات سامسونگ اعزام سرویسکار مجرب به منزل و محل مورد نظر مشتری  در جهت تعمیر دستگاه است که این ویژگی  موجب صرفه جویی در وقت مشتری می شود.

 از دیگر ویژگیهای این مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در کرج این است که در صورت نیاز به تعویض قطعه برای دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر، جاروبرقی و تلویزیون  از قطعات اورجینال  و اصل در کمترین زمان ممکن در جهت تعمیر استفاده می کنند.

دیگر ویژگی قابل ذکر این مرکز تعمیرات سامسونگ این است که در صورت تماس با این نمایندگی مجاز تخصصی، تکنسین از طریق هماهنگی قبلی با مشتری در محل مورد نظر و یا منزل حاضر بوده و دستگاه  را بررسی  و تعمیر میکند و در صورتی که نیاز باشد بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد با انتقال دستگاه به تعمیرگاه و تعمیر آن در کمتر از 24 ساعت، با کیفیت یالا وهزینه متناسب با نرخ بازار دستگاه را تعمیر و خدمت مشتری تحویل میدهند.

آدرس وب سایت نمایندگی سامسونگ مدرن سرویس کرج: https://www.modernservices.ir/samsung-repair-agent-karaj

در این مطلب ما سعی نمودیم که لیستی از بهترین نمایندگی های سامسونگ در کرج در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی SAMSUNG را به شما عزیزان ارائه نماییم.

پربیننده ترین فروش اقساطی جک S5 (تحویل ۴۵ روزه) یک خانه در محله مجیدیه تهران چند؟ آغاز فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند S5 از فردا قیمت جدید انواع کولر آبی (خرداد ۱۴۰۰) زنگ خطر برای اقتصاد به صدا درآمد / وعده‌ های سیل آسا با ظاهری فریبنده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ لوازم خانگی لوازم خانگی سامسونگ خرید لوازم خانگی انتخابات ۱۴۰۰ یخچال فریزر و ساید بای ساید نمایندگی تعمیرات سامسونگ لوازم خانگی سامسونگ نمایندگی سامسونگ خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مرکز خدمات ماشین ظرفشویی محل مورد نظر دستگاه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است

عصر هوش مصنوعی به‌تازگی رونق پیدا کرده و برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به‌دنبال مشارکت‌های جدید برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود هستند. سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل و یک تأمین‌کننده پیشرو در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی، موقعیت بسیار خوبی در این زمینه دارد. به‌همین دلیل مایکروسافت ظاهراً قصد دارد همکاری سودمندی با این شرکت کره‌ای در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد.

سامسونگ درحال‌حاضر با شرکت‌هایی مانند انویدیا در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی آینده خود همکاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز به مشارکت با سامسونگ امیدوار است؛ این دو شرکت ظاهراً قصد دارند دراین‌باره یک جلسه سطح بالا با یکدیگر برگزار کنند.

براساس گزارش Kedglobal، «کونگ کی هیون»، رئیس کسب‌وکار نیمه‌هادی سامسونگ، به اجلاس MS CEO ۲۰۲۴ دعوت شده است. این اجلاس در ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ردموند، واشنگتن برگزار می‌شود.

دلایل مایکروسافت برای همکاری با سامسونگ در زمینه AI
«بیل گیتس»، بنیانگذار مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیر عامل این شرکت، جلساتی پشت در‌های بسته با رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ خواهند داشت تا راه‌های همکاری جدیدی را در حوزه هوش مصنوعی پیدا کنند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت علاقه‌مند به بررسی فرصت‌های توسعه و عرضه مشترک تراشه‌های هوش مصنوعی با سامسونگ است.

علاوه‌براین، مایکروسافت احتمالاً درنظر دارد خدمات هوش مصنوعی خود را برای گوشی‌های سامسونگ عرضه کند. در هوش مصنوعی گلکسی، بسیاری از پردازش‌های سنگین توسط سرویس‌های گوگل انجام می‌شود؛ بنابراین احتمالاً مایکروسافت در این زمینه قصد رقابت با گوگل را دارد و می‌خواهد سرویس‌های هوش مصنوعی خود را با گلکسی AI ادغام کند.

علاوه‌بر سامسونگ، مایکروسافت از مدیران SK Hynix، LG Electronics و SK Telecom نیز برای این رویداد دعوت کرده است. کارشناسان بر این باورند که ردموندی‌ها به‌ندرت از مدیران شرکت‌های مستقر در کره جنوبی برای حضور در این جلسات دعوت می‌کند. بنابراین، مایروسافت عزمی جدی برای اتحاد با دیگر شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد