Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخابات امکانی برای مشارکت موثر مردم در آینده خودشان است گفت: رای اولی ها نیز بسیار تعیین کننده هستند و برای اولین بار تجربه سیاسی و مشارکت در امری سیاسی را می‌آموزند.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه این هفته در آستانه برگزاری یک انتخابات بسیار مهم هستیم گفت: روز جمعه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و در برخی مناطق انتخابات نمایندگان بازمانده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات امکانی برای مشارکت موثر مردم در آینده خودشان است. مردم با حضور باشکوه در انتخابات، مسیر چهار سال آینده کشور را تعیین می کنند. این که چه کسانی زمام امور را به دست بگیرند و برای حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه تمهید کنند بسیار انتخاب مهم و تاثیر گذاری است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبری فرمودند شما در زمان محدودی رای می‌دهید اما آثارش برای مدت طولانی باقی خواهد ماند. بنابراین بسیار مهم است که آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات شرکت کنیم و به فردی که فکر می‌کنیم توانایی لازم را برای قبول این مسئولیت بزرگ و خطیر دارد رای بدهیم.

حاجی میرزایی در برنامه «نگاه هفته» وزارت آموزش و پرورش گفت: رای اولی‌ها بسیار تعیین کننده هستند و برای اولین بار تجربه سیاسی و مشارکت در امری سیاسی را می آموزند. امیدواریم با تحقیق و تفحص، پرس و جو  و سوال از آگاهان بتوانند حضور پر رونق و فعالی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ضرورت مشارکت در انتخابات وزير آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود