Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@20:07:03 GMT

محسن رضایی: روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۰۳۱

محسن رضایی: روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد می‌کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور را از استثمار خام فروشی نجات داده و با تکمیل زنجیره ارزش افزوده، به وارد کننده نفت تبدیل خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی میرقائد، با اشاره به اینکه ملت و کشور ما با انقلاب اسلامی دست استعمار را کوتاه کرد، اما استثمار همچنان باقی مانده است افزود: استثمار یعنی اینکه ما مواد خام از قبیل نفت و گاز، فولاد، سیمان و سایر مواد معدنی را به خارج کشور می‌فروشیم و ۱۰ درصد کالا‌های ناشی از همان مواد را به قیمت بالا به ما می‌برند و ۹۰ درصد سود را خودشان می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دولت ما با معماری نوین اقتصادی کای خواهد کرد که همه مواد خام را خودمان در داخل تولید و تبدیل به کالا و محصول کنیم و کشور را از استثمار دویست ساله نجات خواهد داد.

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: در این صورت ما نه تنها نیاز به همه مواد خام تولید خواهیم داشت بلکه با ایجاد نهضت تولید ملی باید روزانه یک میلیون بشکه نفت هم وارد کنیم تا پاسخگوی نیاز داخل باشیم و در این صورت، حتی یک قطره نفت هم برای صادارت به خارج نخواهیم داشت.

وی افزود: برای گسترش زنجیره ارزش افزوده باید بازاریابی در سطح جهانی داشته باشیم، فناوری‌های نوین را وارد کشور کنیم و تولید فناوری‌های نوین را در داخل مورد حمایت قرار داده و تشویق کنیم و در این صورت، میلیارد‌ها دلار کالا تولید و نیاز خود را برطرف کرده و مازاد آن را به خارج صادر خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: مساله دیگر ایجاد بازار‌های مشترک با کشور‌های همسایه است که در آن بازار، با کشور‌هایی که از لحاظ فناوری از ما جلوتر هستند سرمایه گذاری مشترک کرده و کالا‌ها را در داخل تولید و به کالا تبدیل خواهیم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کشور همچنین هوشمند سازی در تولید را یکی دیگر از راهکار‌های جلوگیری از خام فروشی دانست و گفت: هرچه تولید ما هوشمندتر شود قدرت رقابت ما بیشتر می‌شود و با صرفه جویی بیشتر، قیمت و کیفیت کالا‌های ما قابل رقابت با بازار‌های بین المللی خواهد بود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر پنج شنبه در جلسه پدافند غیرعامل که با حضور مدیران ادارات در فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: ما رسماً در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم و کار به جایی رسید که برای مقابله با دشمنان از جنگ افزار استفاده کردیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: تسلیحات استفاده شده در این عملیات از تسلیحات پیشرفته ما نبود و از موشک‌های نقطه زن استفاده شده بود که موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی چه میزان اقتدار دارد و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

رضایی بر لزوم توجه به زیر ساخت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: لازم است نسبت به تکمیل زیر ساخت‌ها و حفظ آنها تلاش لازم را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است به نقاط ضعف ما حمله کند.

وی لازمه مقابله با دشمن را داشتن بصیرت و آگاهی خواند و گفت: ما باید با آگاهی در مقابل این مهم بایستیم.

رضایی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های ما پیوست پدافند غیرعامل ندارد و باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان عنوان کرد: همواره باید هوشیار باشیم و راه‌هایی را که دشمن ممکن است از طریق آن وارد شود و ضربه‌ای وارد کند را شناسایی و بر طرف کنیم.

وی گفت: در بحث آموزش دوره‌های تخصصی و عمومی را می‌توانیم برگزار کنیم تا مدیران با این مهم آشنا شوند.

محمد رضایی تاکید کرد: زمان برداشت گندم نزدیک است و باید در خصوص وارد کردن آرد با کیفیت توجه لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: رزمایش سال گذشته بسیار خوب بود و این رزمایش‌ها باید در تمامی حوزه‌ها ادامه داشته باشد تا نقاط ضعف بررسی و برطرف شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان اضافه کرد: در سال گذشته ۱۵ مکان bts در سطح استان نصب شد و در نقاط مورد نیاز این شهرستان نیز این مهم نصب خواهد شد.

محمد رضایی عنوان کرد: یکی از انبارهای استراتژیک سوخت استان کردستان در بیجار است و تا ۱۰ درصد انبار ظرفیت استان را می‌تواند در خود جای دهد و می‌تواند مشکل نبود سوخت را برطرف کند.

وی گفت: به هیچ عنوان امکان واگذاری انبار سوخت بیجار را نخواهیم داد و از این ظرفیت مهم استفاده خواهیم کرد تا استفاده بهینه از این مهم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توقع داریم صنوف آزاردهنده به خارج شهر منتقل تا آرامش روانی جامعه حفظ شود و شهرک این واحدهای صنفی راه اندازی شود.

کد خبر 6088749

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید