Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:07:39 GMT

پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۰۸۱

پخش زنده بازی ایران و عراق در آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باغ کتاب تهران، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق و تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد به صورت زنده در آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب تهران پخش می‌شود.

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۲۱ نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد در ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده در آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب پخش می‌شود.

آمفی‌تئاتر بام باغ کتاب فضایی روباز با ظرفیت ۵۹۸ نفر در فضایی به وسعت ۴۰۰ مترمربع واقع شده است که امکان گردهمایی در دوران کرونا را فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت تماشای پخش زنده بازی‌های فوتبال می‌توانند از طریق سایت رزرو باغ کتاب اقدام کنند.

کد خبر 5235320 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران عراق فوتبال باغ کتاب انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی مناظره انتخاباتی شبکه پنج سیما مهران مدیری بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی برنامه رادیویی رادیو تهران فیلم سینمایی شبکه نسیم تیم های ملی فوتبال آمفی تئاتر باغ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد