Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@15:47:12 GMT

کرار جاسم: ضعیف‌ترین تیم ایران هم عالی بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۱۱۶

کرار جاسم: ضعیف‌ترین تیم ایران هم عالی بازی می‌کند

«کرار جاسم» بازیکن عراقی سابق استقلال و تراکتور، در آستانه دیدار امشب تیم ملی کشورش مقابل ایران، از نمایش عراق در بحرین انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال عراق گفت: این بازی، بازی سختی است و به همین دلیل سخت است که نتیجه آن را پیش بینی کرد، چون تیم ایران از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است که تیم عراق آنها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی عراق جوان و در میان آنها فقط دو بازیکن با تجربه هستند، به همین دلیل بازی، بازی بسیار دشواری  خواهد بود که در آن معمولا پیروزی با تیم با تجربه خواهد بود، نه تیمی که جوان است.

کرار جاسم تأکید کرد که بازیکنان تیم ملی ایران، بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای هستند که در لیگ‌های انگلیس و پرتغال و روسیه بازی می‌کنند و بازیکنان سطح بالایی هستند. علاوه بر اینکه سطح لیگ ایران، بسیار بالاست، چون من 12 سال در این لیگ بازی کردم.

«ضعیف‌ترین تیم ایران، بهترین و با کیفیت‌ترین بازی را ارائه می‌دهد». وی با بیان این جمله عنوان کرد: بسیار متأسفم که در دو بازی اخیر تیم ملی ما بازی خوبی انجام نداد، با اینکه ما بازیکنان خوبی داریم، اما دلیل آن را نمی‌دانیم. صراحتا بگویم، چیزی که متوجه آن شدم، این است که تیم ملی عراق در بحرین راحت و آزاد نیست، به بهانه کرونا بیشتر در هتل حضور دارد و این روی روحیه بازیکنان حین بازی تأثیر منفی می‌گذارد. وقتی بازیکنی در هتل زندانی شود و اجازه خروج  نداشته باشد یا از برخی آزادی‌ها برخوردار باشد و نتواند، مربی را ببیند، این به معنای جنگ روانی علیه تیم ملی ما در بحرین است.

دیدار ایران و عراق ساعت 21 امشب (سه شنبه) برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرار جاسم مقدماتی جام جهانی عراق انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست و پای بازیکنان ایران خونی شد

رامین رضائیان از کیفیت بد زمین چمن مصنوعی تیم ملی ترکمنستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رامین رضائیان پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ترکمنستان در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

او درباره وضعیت زمین ترکمنستان گفت: صد درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئناً اگر تکلی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده و همین هم به خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی است. خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند. خیلی مخلصیم. دیگر لطفاً سوال نپرسید!

مدافع تیم ملی در مورد اینکه محمد قربانی اولین بازی خود را در تیم ملی انجام داده هم گفت: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها این‌طور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

کد خبر 739733

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: مصدوم نشدن بازیکنان ملی‌پوش معجزه است
  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)