Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که برتری مقابل تیم ملی فوتبال عراق برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان دور از دسترس نخواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق از مرحله گروهی جام جهانی 2021 قطر اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های بازی، دو تیم با استرس زیادی گام به این دیدار خواهند گذاشت، به خصوص تیم ما که باید برنده بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران فشاری زیادی را تحمل خواهد کرد، اما عراق به یک تساوی هم مقابل ایران قانع است. البته تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور بازیکنان خوب و نفرات نامی می‌تواند بر عراق پرقدرت و مدعی غلبه و با خیال راحت به مرحله بعدی راه پیدا کند.

وی با بیان این جمله که عراق مقابل ایران فوتبال تدافعی را ارائه خواهد کرد، گفت: عراق مقابل ما فوتبالی کاملاً بسته و دفاعی انجام خواهد داد و با سیستم 2-5-3 وارد زمین مسابقه خواهد شد تا مرکز میدان را از آن خود کند و از حداقل موقعیت‌ها بهره مفید را ببرد. اعتقاد دارم عراق بیشتر چشم به ضدحملات دوخته است و در این موضوع هم خیلی خوب و عالی کار می‌کند، چون بازیکنانی در ترکیب دارد که در این فاز به خوبی عمل می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما باید از توانمندی بازیکنان خط حمله خود، یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی و با اضافه شدن بازیکنان کناری بهره کامل را ببریم تا به تیم عراق ضربه بزنیم. عراق مثل بحرین فوتبال باز بازی نمی‌کند. آنها قطعاً تمام روزنه‌ها را به روی ایران خواهند بست تا امکان نفس کشیدن به مهاجمان ما را ندهند. این تیم کاملاً متفاوت از بحرین است و تیمی مرموز و خطرناکی در کل بازی خواهد بود. شاگردان اسکوچیچ باید خیلی خوب عراق را مدیریت کنند و آن چیزی که از بازیکنان‌مان انتظار داریم این است که کمتر عصبانی شوند و اصلاً اسیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.

مومنی در مورد نبود وحید امیری در این دیدار یادآور شد: امیری مهره بسیار کارساز و مهمی بود که می‌توانست کار را برای ایران مقابل عراق راحت‌تر کند. اگر چه تیم ما وابسته به نفرات نیست، اما امیری بازیکن ارزشمندی بود، چون به خاطر حمل توپی که داشت، می‌توانست برای خط حمله ما کارساز باشد. جدا از این مسائل امیدوارم فردی که جایگزین امیری می‌شود بتواند موفق عمل کند.

وی درباره تاکتیک ایران مقابل عراق تصریح کرد: تیم ملی به احتمال زیاد با سیستم 2-4-4 بازی خواهد کرد و طارمی عقب‌تر و جلوی او آزمون در خط حمله بازی خواهند کرد. طارمی می‌تواند با پاس‌های خوب شرایط گلزنی را فراهم کند. شکست عراق دور از انتظار نیست، چون علاوه بر داخل زمین، روی نیمکت هم نفرات خوبی در اختیار داریم که با تکیه بر تکنیک فردی خود مثل مهدی قایدی و مهدی ترابی می‌توانند ایران را صاحب گل کنند. با یک نمایش خوب و تدبیر هوشمندانه از سوی کادر فنی شکست عراق برای ما کار سختی نخواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: ما باید در نیمه اول دروازه عراق را باز کرده تا با ابتکار عمل بیشتری بازی را دنبال کنیم. در نیمه دوم هر چه با گذشت زمان گل نزنیم کار را برای عراقی‌ها راحت‌تر کردیم، چون به احتمال زیاد، مثل عادت تیم‌های عربی بازیکنان عراقی وقت بازی را تلف خواهند کرد و این موضوع شاید باعث تحریک بازیکنان تیم ملی شود. ما باید خیلی باهوش عمل کنیم و اصلاً عصبانی نشویم. با توجه به نقاط مثبتی که در تیم ملی سراغ دارم، با یک بازی منطقی و حساب شده حکم صعود خود به مرحله بعدی را امضا خواهیم کرد.

مومنی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و مصاف  استقلال و پرسپولیس در این مرحله گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در این جام تلاش خود را به کار خواهد بست تا حداقل یک جام به ویترین افتخاراتش اضافه کند. این بازی از حساسیت‌های زیادی برای استقلال برخوردار است، چرا که شاگردان فرهاد مجیدی دربی قبلی در لیگ را به پرسپولیس واگذار کردند و در این دیدار با انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهد کرد تا انتقام شکست قبلی را از پرسپولیس بگیرید. با احترامی که برای تیم پرسپولیس قائلم، اما این موقعیت برای استقلال در جام حذفی وجود دارد که با شکست پرسپولیس و دیگر حریفان به‌عنوان قهرمان جام حذفی سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را هم کسب کند.

وی درباره اینکه اختلافات مدیریتی در باشگاه استقلال چقدر در شرایط فنی تیم تاثیرگذار است، گفت: متأسفانه استقلال هنوز درگیر همان مسائل حاشیه خود یعنی اختلاف در کادر مدیریتی باشگاه است و این موضوع هم بازیکنان و کادر فنی را تحت تأثیر خود قرار داده است. این معضل بزرگی است که این روزها گریبان استقلال را گرفته و امیدوارم اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کنند تا حداقل رضایت هواداران استقلال در این فصل جلب شود.

استیلی: پرسپولیس شانس بیشتری برای برد در دربی دارد/ تیم ملی باید با اقتدار صعود کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تیم ملی استقلال تیم ملی فوتبال کشورمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سیدمجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد