Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم همکاری این رژیم با آمریکا برای ممانعت از آنچه که ``تلاش ایران برای دستیابی سلاح هسته‌ای`` خواند، تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدی البلد، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نماینده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.
بنی گانتس در این دیدار بر ضرورت تداوم همکاری رژیم صهیونیستی با واشنگتن برای ممانعت از دست یابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این یائیر لاپید رئیس حزب یش عتید[آینده ای هست] که در پی پیروزی دولت ائتلافی او و نفتالی بنت به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شده است، در گفت و گو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره توافق هسته ای گفت: ما باید به سرعت باهم برای امکان بازگشت به توافق هسته ای ایران آماده شویم.
لاپید ادامه داد: اسرائیل به هر طریقی از امکان دستیابی ایران به یک سلاح هسته ای جلوگیری خواهد کرد.
نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای در حالی مطرح می شود که مذاکرات در زمینه احیای توافق هسته‌ای میان هیئت های دیپلماتیک اعضای اصلی توافق هسته ای در وین در جریان است.
آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه در وین رایزنی می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا ایران قدرت هسته ای رژیم صهیونیستی توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خواست که از پست‌های خود کناره‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم