Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفت: باید بر شتاب بخشی در اجرا و تسریع در تکمیل پروژ‌های عمرانی در دشت آزادگان تاکید شود و روند اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی شهرهای خوزستان به صورت مستمر و میدانی پیگیری شود.

او با بیان اینکه جبران عقب ماندگی در مناطق کم برخوردار از مهمترین دغدغه‌های مدیران است، افزود: برای تمامی پروژه‌ها زمان در نظر گرفته شده است، مشکلات در شهرستان‌ها باید به صورت مستمر و ماهانه و با حضور در محل پروژه‌ها بررسی شود و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید با سرعت بیشتری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکیبا اشاره به تحقق توسعه متوازن در تمام مناطق خوزستان تصریح کرد: وضعیت پروژه‌های آب شرب روستایی، تکمیل جاده‌های روستایی، تکمیل طرح ۵۵۰ هکتاری، پروژه آب و فاضلاب شهری، زیر ساخت‌های جاده‌ای از جمله جاده اهواز تا سوسنگرد و سوسنگرد تا چذابه در لیست پروژه‌های این شهرستان قرار دارد.

استاندار خوزستانادامه داد: طرح‌ها و سایر پروژه‌های ورزش و جوانان که نیمه تمام مانده نیز از دیگر پروژه‌های دشت آزادگان است که از مدیر ورزش و جوانان خواسته شده در مدت زمان۶ ماه نسبت به تکمیل پروژه‌های این بخش اقدام کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه شهری خدمات شهری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد

ایسنا/خوزستان معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه خبر داد.

مهدی روحانی نژاد در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (۵ اردیبهشت) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری، این بوده که از شهرهای برخوردار آغاز نشده است و در هر شهری که مجوز داده شد، اپراتور مربوطه کار خود را آغاز کرده است. در این پروژه، عدالت اقتصادی و اجتماعی مدنظر است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در کل دنیا، این پروژه ۱۰ ساله انجام می‌شود اما ما به دنبال اجرای سه ساله آن هستیم. اپراتور نباید بالاشهر پایین‌شهر کند، بلکه باید کل شهر را پوشش دهد و ظرف ۳۰ روز اتصال برقرار ‌شود. حداقل اینترنت ارائه‌شده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است و مشترک نباید کمتر از ۱۰۰ مگابایت دریافت کند. اپراتورها اکنون اینترنت را با  ۳۰ تا ۵۰ مگابایت ارائه می‌دهند و حداکثر ۳۰۰ مگابایت است اما تعهد اکنون در شبکه فیبر نوری، حداقل ۱۰۰ مگابایت است.

روحانی نژاد ادامه داد: مردم برای اتصال به اینترنت شبکه فیبر نوری نباید پولی پرداخت کنند دولت یارانه فیبر نوری را پرداخت می‌کند پس نباید از مردم پول دریافت شود بلکه فقط کافی است هزینه سرویس اشتراک ماهانه را پرداخت کنند. بر اساس طرح وزارت ارتباطات در هیات وزیران، برای همه مدارس نیز اتصال مودم و سرویس یکساله رایگان ارائه می‌شود.  

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: خوزستان، جز اولین استان‌هایی بود که علاقه‌مندی برای اجرای این پروژه در آن دیده می‌شد اما کار آغاز نشد و علاقه‌مند هستیم بودجه اجرای طرح فیبر نوری ۱۴۰۳ در خوزستان مصرف شود. تا اردیبهشت ماه نیز شبکه فیبر نوری استان قم و تا خردادماه استان ایلام افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اپراتورها حداکثر ظرف چهار ماه باید حفاری لازم برای اجرای شبکه فیبر نوری را انجام دهند که متناسب با استانداردها خواهد بود. از نظر زمان‌بندی، شهر اهواز زودتر انجام می‌شود چون به دلیل پروژه فاضلاب، تاب‌آوری شهر پایین آمده است. البته سرعت کار با وجود شرکت مبین‌نت بیشتر خواهد شد.

روحانی نژاد افزود: برای شهر خرمشهر نیز برنامه‌ریزی شده است که تا سوم خرداد بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم و اولین شهر تحت پوشش در استان خواهد بود. سرعت حفاری و سرعت ترمیم معابر، دغدغه شهرداری‌ها است که حداکثر در چهار ماه باید انجام شود. تجربیات یک سال و نیم گذشته در ۲۹ استان، ارزشمند است و می‌توان این تجربیات را انتقال داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج