Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه‌ای از مردم گیلان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند.

در متن این بیانیه‌ای آمده است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه پرافتخار از پیروزی خود مهیای برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شده است تا ملت شریف ایران در پاسداری از یادگار مانای امام خمینی (ره) و عمل به توصیه ولی امر مسلمین آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) یک بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از جنس حضور آگاهانه و پرشور و شعور داشته و شکوه و عظمت مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور جهانیان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جمهوری اسلامی ایران سربلندتر و سرفرازتر از گذشته با مقاومت و مجاهدت موجب بهت استکبار جهانی و مایه مباهات جهان اسلام شده و با کوتاه کردن دستان پلید و زیاده خواه استکبار و استعمار جهانی و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به اقتدار، پیشرفت و بالندگی رسیده است.

انتخابات یکی از بابرکت‌ترین میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است؛ مردم رشید ایران پس از بارها تجربه انتخابات فرمایشی در رژیم ستم‌شاهی پهلوی، توانستند پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه در انتخابات متعدد بر سرنوشت خویش حاکم شوند و با خلق نهضت‌های عظیم مردمی در پای صندوق‌های آرا در دوره‌های مختلف، الگوی دموکراسی واقعی در جهان باشند. مردم مسلمان و دشمن‌شناس ایران بارها با بینش الهی، بصیرت دینی و خروش انقلابی در صحنه‌های انتخابات، بر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صحه گذاشته و موجب غرور و افتخار دوستداران انقلاب اسلامی و سبب زبونی و خواری دشمنان اسلام گشته‌اند.

حضور پر ثمر مردم ولایی و انقلابی ایران در دو انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باطل کننده دسیسه‌های شیطانی منافقان و خودفروختگانی خواهد بود که با خوش‌خدمتی به اربابان غربی خود می‌کوشند تا با ایجاد شبهه در کارآمدی نظام اسلامی و بی تأثیر جلوه‌دادن حضور مردم، موجی از یاس و ناامیدی نسبت به تعیین سرنوشت کشور فراهم نمایند غافل از آنکه با روشنگری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت دلاور ایران اسلامی، توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی خنثی‌شده و شکست سنگین دیگری در ۲۸ خردادماه سال‌جاری در انتظار استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و قدردانی از مجاهدت‌ها و افتخارآفرینی‌های گیلانیان غیور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عموم مردم خداجو و انقلابی استان دعوت می‌نماید تا با حضور حداکثری و گسترده در پای صندوق‌های آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب گزینه‌های اصلح و در تراز انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان والای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی موجبات خوشنودی حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را فراهم آورند.

کد خبر 5235352

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انقلاب اسلامی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد