Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری همتی متفاوت‌تر از دیگر نامزد‌ها بود و قبل از ورود خبرنگاران به محل نشست خبری آنان را بازرسی بدنی و حتی مانع از ورود آنان به به محل نشست خبری می‌شدند و حتی به برخی از دانشجو‌های حاضر تهدید کردند که دستبند می‌زنیم شما را.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشکده اقتصاد طی نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ می‌داد به یکباره بدون اینکه سوال همه خبرنگاران به پایان برسد اعلام کرد که کار دارد و نشست خبری را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشست خبری عبدالناصر همتی متفاوت‌تر از دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری بود و قبل از ورود خبرنگاران به محل نشست خبری آنان را بازرسی بدنی و حتی مانع از ورود آنان به به محل نشست خبری می‌شدند و حتی به برخی از دانشجو‌های حاضر تهدید کردند که دستبند می‌زنیم شما را.

علی ریاحی پور مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از برخورد و محدودیت برای دانشگاه ایجاد شد انتقاد و تاکید کرد: آقایان قبل از ورود به پاستور رفتار اعلی حضرتی دارند و با همان نگاه سابق با دانشجو، خبرنگار و مردم رفتار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همتی 1400 انتخابات 1400 نامزدهای انتخاباتی محل نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه