Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که امروز صبح (سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰) در خبرگزاری فارس برگزار شد، دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و پیوند خوردن آن با میلاد امام رضا (ع) را تبریک گفت.

وی اضافه کرد: ما در انقلاب اسلامی شعار‌های زیاد و خوبی مانند نه غربی، نه شرقی و جمهوری اسلامی داریم که از ابتدای انقلاب تا امروز بر این محور انقلاب پیش رفته و به عنوان یک الگو برای سایر کشور‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما دو مانع داخلی و خارجی در راه ساخت ایران داریم که یک روز مانع خارجی ما آمریکا و شوروی بود که البته امروز هم این دشمنان هستند. این‌ها در مقام عمل به جز غارت به چیزی فکر نمی‌کنند، اما ما در قبال عمل هم دارای راهبرد فکری و هم راهبردی عملی هستیم.

زاکانی ادامه داد: در مقام نظر هم یکسری خود را تهی از اشتباه می‌دانستند و به یک نتیجه رسیده بودند که انقلاب اسلامی در ابتدا خوب بود، اما بعد از آن جز نظام سلطه نمی‌توان آن را اداره کرد.

وی تصریح کرد: اگر در انقلاب شعار داده می‌شد، به معنای واقعی کلمه به آن عمل هم می‌کردند، مثل امروز نبود که یک طبقه خاصی را در جامعه شکل بدهند. ما با این نگاه غلط داخلی برخورد می‌کنیم، حالا می‌خواهد این موضوع در اصولگرا هم باشد تفاوتی نکرده و برخورد می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در دو دهه گذشته با فساد مبارزه کردیم که ۷۰ بار به دادسرا رفته و ۱۵ پرونده برای ما باز کردند، اما هر بار آن‌ها محکوم شدند چراکه ما صدای مردم و محرومان بودیم. ما در مقام نظر با آن‌ها اختلاف داریم، زیرا ما با یک نگاه فلسفی درست به جامعه و کشور نگاه می‌کنیم و باید بگویم ما احساس تزلزل نکرده و خودمان را محروم نخواهیم کرد. زیرا برخی تفکرات افراطی در کشور وجود دارد؛ چراکه نگاه ما پیشرفت بوده و شاگرد نمی‌مانیم. البته دچار افراط و تحجر هم نمی‌شویم.

زاکانی تصریح کرد: ما توانمندی داخل کشور را اصل می‌دانیم و به رهبر و مکتب و مردم اعتماد داریم و از همه فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی سود خواهیم برد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که برخلاف تبلیغات نادرستی که می‌کنند به هیچ عنوان دیوار نمی‌کشیم و نسبت به ۱۵ کشور اطراف خودمان برنامه داشته و تعامل برقرار خواهیم کرد. همچنین در قبال روسیه و چین هم ناظر بر تعامل دوطرفه رفتار می‌کنیم و البته همه غرب را تنها آمریکا نمی‌دانیم.

وی افزود: فکر ما یا همان جبهه انقلاب یک منطق درست دارد، ما می‌خواهیم به نخبگان تکیه کرده و توانمندی کشور را به میدان بیاوریم، زیرا ساختن ایران الگو برای ما در اولویت قرار داشته و مطمئنا از بعد مادی و معنوی رشد خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در حال حاضر مانع‌های داخلی و خارجی نمی‌تواند نگاه مردمی ما را نسبت به واقعیت جامعه منحرف کند. اکنون من صدای غارت‌شدگان هستم چراکه دیده‌ام چگونه یک شبکه فساد راه‌اندازی کرده و کرده‌اند. بر همین اساس ما پنجه در پنجه مفسدین قرار داده‌ایم.

زاکانی گفت: بزرگی‌ها و عظمت‌های جمهوری اسلامی از تفکر انقلابی به وجود آمده است که باعث شد در نانو، تکنولوژی و بیوتکنولوژی، تجهیزات دفاعی و بسیاری دیگر از بخش‌های مختلف پیشرفت کنیم. انتخابات ما شب قدر ما است، در همین راستا زمینه استحکام درونی نظام را فراهم کرده و شرایط را به سمتی می‌بریم که مردم بر قدرت بنشینند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تکیه ما بر ۴۲ سال فعالیت ما در انقلاب است که می‌توانیم برای تمام این مدت پاسخگو باشیم. ما معتقد به پیوستگی بین مردم و امام هستیم و همیشه بر این باور بوده و هستیم که جریان انقلاب فراتر از افراد هستند. هر کسی که تفکر ما را بپسندد، حتی اگر از جانب مخالف‌های ما هم باشد برای ما مورد قبول است. امیدواریم با پیروزی در انتخابات بتوانیم ایران متمدن و قوی را به عنوان الگو برای ایرانیان و سایر کشور‌ها رقم بزنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما با اسم‌ها کاری نداریم، در واقع ما با جوهره و ریشه فساد مقابله می‌کنیم، اگر کسی فساد می‌کند باید یک چوب بخورد، اگر گفت انقلابی‌ام و اصولگرا، دو چوب خورده و اگر گفت فامیل زاکانی‌ام باید سه چوب بخورد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

بیشتر بخوانید: پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228000 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است