Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در پایان بازی تیم‌های استقلال و هنگ کنگ کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کشورمان به شدت از یک موضوع ابراز گله می‌کردند. بازیکنان تیم ملی که هنگ کنگ را با سه گل شکست داده بودند پس از بازی پایان بازی به شدت نسبت به وضعیت بد زمین مسابقه انتقاد کرده و چمن ورزشگاه المحرق بحرین را فاقد استانداردهای لازم برای برگزاری یک دیدار در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم به آن اشاره مستقیم کرده و معتقد بود این زمین شرایط لازم برای برگزاری رقابت هایی با این سطح را ندارد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در دیدار با بحرین در استادیوم ملی شهر منامه به زمین رفته بود پس از پایان این بازی اعلام کرد: «شرایط این زمین (استادیوم ملی منامه) با ورزشگاه المحرق قابل مقایسه نیست». حالا و در آستانه دیدار آخر تیم ملی مقابل عراق که شاید جدی‌ترین حریف تیم ملی کشورمان در این مرحله از مسابقات باشد، باید علاوه بر حریف با شرایط بد زمین هم دست و پنجه نرم کرده و برنامه های تاکتیکی خود را روی آن پیاده کنند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت ۲۱ سه شنبه ۲۵ خرداد در استادیوم محرق منامه آغاز می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی عراق خبر ویژه دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏