Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:34:06 GMT

تصاویر/گیلان در احاطه بنرهای تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۹۳۱

تصاویر/گیلان در احاطه بنرهای تبلیغاتی

باوجودتاکید ستاد انتخابات کشور مبنی بر انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و پرهیز از تبلیغات کاغذی،گیلان در احاطه پوسترها وبنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شورای شهر قرار دارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛باوجود تاکیدات مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات مبنی بر پرهیز از تبلیغات کاغذی و استفاده حداکثری از تبلیغات در فضای مجازی متأسفانه شاهد آن هستیم که از آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا علاوه بر نصب بنرهای متعدد در اکثر نقاط شهرها و روستاهای گیلان در و دیوار و ترانس‌های برق و مخابرات شهرهای گیلان با بنرها و پوسترهای تبلیغاتی نامزدها آذین شده و این در حالی است که این افراد با شعار خدمت به مردم و زیبا سازی شهر پای به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود اینکه فرمانداری‌ها با برگزاری جلسات توجیهی برای نامزدهای انتخاباتی کلیه موارد را به آنها گوشزد کرده بودند اما با مشاهده این تصاویر اینگونه به نظر می‌رسد که یا فرمانداری‌ها زورشان به نامزدها نمی‌رسد و یا اینکه نامزدهای انتخاباتی برای قوانین ارزشی قائل نبوده و از اجرای آن سرباز می‌زنند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم