Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، علی قائم مقامی سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما اعلام کرد: پیرو مستعفی شدن علیرضا نجف زاده بر اساس تبصره یک ماده ۲۷ اساسنامه خانه سینما، هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران در جلسه مورخه دوشنبه ۲۴ خردادماه، ضمن قدردانی از خدمات ایشان، به اتفاق آرا بهمن اردلان را به عنوان نایب رییس هیات مدیره خانه سینما انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین جلسه پژمان مظاهری پور با تصویب هیات مدیره به سمت مدیر دفتر امور اصناف خانه سینما انتخاب شد.

ضمناً علی نیک رفتار به عنوان عضو اصلی در ترکیب هیات مدیره خانه سینما قرار گرفت.

کد خبر 5235351 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه سینما بهمن اردلان علی قائم مقامی انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما مهران مدیری بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی مناظره انتخاباتی برنامه رادیویی رادیو تهران فیلم سینمایی شبکه نسیم مدیره خانه سینما هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است