Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از صدی البلد، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نماینده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.

بنی گانتس در این دیدار بر ضرورت تداوم همکاری رژیم صهیونیستی با واشنگتن برای ممانعت از دست یابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرد.

پیش از این یائیر لاپید رئیس حزب یش عتید[آینده ای هست] که در پی پیروزی دولت ائتلافی او و نفتالی بنت به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شده است، در گفت و گو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره توافق هسته ای گفت: ما باید به سرعت باهم برای امکان بازگشت به توافق هسته ای ایران آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپید ادامه داد: اسرائیل به هر طریقی از امکان دستیابی ایران به یک سلاح هسته ای جلوگیری خواهد کرد. 

نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای در حالی مطرح می شود که مذاکرات در زمینه احیای توافق هسته‌ای میان هیئت های دیپلماتیک اعضای اصلی توافق هسته ای در وین در جریان است. 

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه در وین رایزنی می کنند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است

نشریه انگلیسی آی نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن همه گزینه‌ها را «روی میز» نگه می‌دارد و در نظر دارد تا توافق برای جلوگیری ایران از تولید سلاح‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر برای جلوگیری از جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را احیا کند.   به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: وزارت امور خارجه ایالات متحده به ما گفت است که بایدن «به هر طریقی» تضمین خواهد کرد که «ایران هرگز به سلاح هسته‌ای نرسد».   یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.   این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.   این منبع افزود: تا آنجایی که من درک می‌کنم، این به عنوان راهی برای مماشات با اسرائیل و ایران در نظر گرفته می‌شود.»   سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای با ایران است یا خیر، گفت: «همانطور که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه [آنتونی بلینکن]به صراحت گفته اند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین خواهد کرد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»   دولت بر این باور است که یک مسیر دیپلماتیک بهترین راه رو به جلو است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک روز هم قادر به حمایت از خود نیست
  • امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است