Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:02:30 GMT

نسبت به انتخابات پیش رو باید نگاه فرصت مدارانه داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۰۰۳

نسبت به انتخابات پیش رو باید نگاه فرصت مدارانه داشت

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: باید نسبت به این تغییر نگاه فرصت مدارانه داشت؛ اتفاقی که کمک می کند تا بتوانیم بخشی از کاستی های گذشته و افق گشایی های پیش رو را تصحیح و تسریع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین تاریخی، سه شنبه(25 خرداد) در گردهمایی تشکل های دانش آموزی کشور از مزار شهید سلیمانی گفت: این تشکل ها امروز با سخنان خود حضور پرشور خود در انتخابات را به آحاد ملت ایران اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مظهر مقاومت و همبستگی است و با اقدامات  و فعالیت های خود توانست در کل کشور تحول و تحرک ویژه ای ایجاد کند؛ افزود: در این مقطع زمانی، فرصت ویژه ای برای همه مردم است تا با تغییری که در دولت مردان خود ایجاد می کنند نور تازه ای در کشور بدمند.

 

 

وی ادامه داد: در انتخابات و تغییری که در دولتمردان ایجاد می شود لزوماً مسئله رقابت سیاسی مطرح نیست بلکه بخش جدی آن مربوط به تغییری است که اتفاق می افتد و این تغییر همیشه با اتفاقات مثبت همراه بوده است.

 

تاریخی تأکید کرد: باید نسبت به این تغییر نگاه فرصت مدارانه داشت؛ اتفاقی که کمک می کند تا بتوانیم بخشی از کاستی های گذشته و افق گشایی های پیش رو را تصحیح و تسریع کنیم.

 

تاریخی اظهار کرد: یکی از کسانی که در کنار رأی اولی ها، می تواند نقش جدی در این انتخابات ایفا کند؛ تأثیرگذاری دانش آموزانی است که حتی رأی ندارند اما می توانند در فرصت انتخابات تأثیرگذار باشند زیرا تجربه کردیم اتفاقاً نوجوانان وقتی به میدان آمدند، فرصت تأثیرگذاری آنان در اتفاقات بزرگ سیاسی کشور نه تنها به اندازه بزرگسالان، بلکه گاهی پررنگ تر از آنان هم بوده است.

 

وی اعلام با صلابت حضور دانش آموزان در انتخابات را حاکی از حساسیت و امیدواری آنان نسبت به آینده کشور دانست و گفت: از همه مردم عزیز غیرتمند مقاوم در سراسر ایران اسلامی برای حضور پای صندوق رأی دعوت می کنیم.

 

 

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان هم حضور در انتخابات را تدام راه امام و شهدا و تداوم راه شهید سلیمانی دانست و افزود: از همه مهمتر امنیت و آینده کشور با برگزاری انتخابات تضمین می شود.

 

وی ادامه داد: خانواده دو میلیونی جمعیت هلال احمر کشور که همیشه دوشادوش مردم و رهبری و باعث آرامش مردم بوده و در تمام بحران ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی حضور داشته، به ویژه رأی اولی ها در ساعات اولیه رأی گیری حضور خود را نشان خواهند داد و آری دیگری به نظام خواهد گفت.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد حسین تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات