Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@12:00:25 GMT

۲ دوومیدانی‌کار نابینا سهمیه پارالمپیک گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۱۲۲

۲ دوومیدانی‌کار نابینا سهمیه پارالمپیک گرفتند

به گزارش ایرنا، دوومیدانی‌کاران نابینا و کم بینای ایران در ماده پرتاب وزنه در رکوردگیری که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد توانستند ۲ سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنند.

رقابت‌های رکورد سنجی پرتاب وزنه با حضور «مهدی اولاد» و «نورمحمد آرخی» برگزار شد که در کلاس (ب ۱) اولاد با ثبت رکورد ۱۴متر و ۵۱ سانتی‌متر در رده اول رکورد جهانی در پرتاب وزنه ایستاد و سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «نورمحمد آرخی» دیگر نماینده نابینای کشورمان در پرتاب وزنه کلاس (ب ۱)  باثبت رکورد ۱۴ متر و ۱۰ سانتی‌متر موفق به کسب رنکینگ سوم جهان شد و  حضورش را در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

کاروان ورزشی ایران اوایل شهریورماه با ۵۹ ورزشکار و ۲۰ مربی به بازی‌های پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود. این بازی‌ها از چهارم تا شانزدهم شهریور در توکیو پایتخت ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان کمیته ملی پارالمپیک مهدی اولاد پارالمپیک توکیو پرتاب وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست