Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سطوتی از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه کرامت به ویژه در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «جعفر سطوتی» در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان در ایام دهه کرامت گفت: یکی از برنامه‌های ما در این ایام انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی متناسب با بزرگداشت ایام دهه کرامت باتوجه ویژه به استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی ادارات‌کل، ادارات شهرستانی، هئیت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان اعم از پایگاه اطلاع‌رسانی، کانال‌ها و گروه‌های مرتبط فعال در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: استمرار رزمایش «همت جوانانه و کمک مومنانه» با همکاری سایر دستگاه‌های استانی ذی‌ربط و در چهارچوب شعار محوری دهه کرامت «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به رسم اهل‌بیت(ع)» یکی دیگر از برنامه‌های امسال وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.
 
نماینده وزارت ورزش و جوانان در ستاد بزرگداشت دهه کرامت بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در نظر داریم جشن میلاد حضرت معصومه(س) «روز دختر» و جشن میلاد امام رضا(ع) را با مشارکت موثر ادارات ورزش و جوانان، هئیت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی برا بزرگداشت این روز برگزار کنیم.
 
سطوتی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های فرهنگی ویژه آشنایی با اندیشه و سیره اهل‌بیت(ع) حسب رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات برای برگزاری این کارگاه‌ها در فضای مجازی در استان‌های دارای وضعیت قرمز از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌آید.
 
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: استفاده از محتواها و تولیدات فرهنگی مکتوب و چندرسانه‌ای بارگذاری شده در سامانه‌های اعتاب مقدسه اربعه به عنوان محتواهایی قابل اتکا و بازنشر این قبیل محتواها در فضای مجازی از جمله برنامه‌های دهه کرامت وزارت ورزش و جوانان خواهد بود، همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی برای ورزشکاران و جوانان استان تحت عنوان «کرامت و اهل‌بیت(ع)» در فضای مجازی و پایگاه اطلاع‌رسانی ادارات‌کل و هئیت‌های تابعه نیز جزء برنامه‌های امسال خواهد بود.
 
وی تکریم از پیشکسوتان ورزش و خیرین ورزش‌یار و مدافعین سلامت در استان‌ها را از دیگر برنامه‌های امسال این وزارتخانه در دهه کرامت خواند و گفت: جدای از برنامه فوق مراسم تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مدیران ورزش استان که در مقام خادم امام رضا(ع) با آستان قدس رضوی همکاری دارند نیز در دستور کار ما قرار دارد.
 
 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشریح برنامه های وزارت ورزش و جوانان دهه کرامت وزارت ورزش و جوانان فضای مجازی برنامه ها دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان