Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@07:34:29 GMT

هشتگ «فلسطین به پا می‌خیزد» ترند شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۱۸۴

هشتگ «فلسطین به پا می‌خیزد» ترند شد

در محکومیت راهپیمایی تحریک‌آمیز «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها، شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی دست به کار شدند و هشتگ «فلسطین به پا می‌خیزد» را ترند کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان این رژیم برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز «راهپیمایی پرچم» آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «صفا» گزارش داد، در واکنش به این راهپیمایی، شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی دست به کار شدند و هشتگ «فلسطین تنتنفض» (فلسطین به پا می‌خیزد) را ترند کردند.

این فعالان پیام‌هایی انقلابی در صفحات خود نوشتند که درباره هشدار به صهیونیست‌ها پیرامون برگزاری راهپیمایی پرچم است.

«جبر المسحال» یکی از کاربران توئیتر نوشت: «بازی با آتش برای یک بار دیگر، هزینه دارد... این فصل الخطاب مقاومت ماست».

«سمیره ابوشعر» یک کاربر دیگر هو نوشت: «اگر بازگردید، بار خواهیم گشت. دشمن، هر بار، درس نمی‌گیرد. جنگ آینده، شدیدتر خواهد بود. مجاهدان در یاری رساند به الاقصی، سستی نخواهند کرد».

بسیاری از کاربران نیز خواستار مقابله با رژیم صهیونیستی شدند و تأکید کردند که هویت فلسطینی قدس با چنین اقداماتی از سوی صهیونیستها، از بین نخواهد رفت.

«محمد الدایه» یک کاربر دیگر تأکید کرد که راهپیمایی پرچم، برگزار نخواهد شد». یک فرد دیگر با نام کاربری « Marwa» خطاب به صهیونیستها گفت: «ای صهیونیستها! حماقتتان، شما را نابود می‌کند».

«راجی الهمص» که یکی از خبرنگاران فلسطینی است در این زمینه نوشت: «ملت فلسطین و حامیان انسانیت، توانایی تثبیت معادله درگیری را دارند که نبرد شمشیر قدس آن را تثبیت کرد».

ابونعیم یکی دیگر از کاربران فعال توئیتر هم بر این باور است که «این جنگ، جنگ پرچم نیست، بلکه جنگ قدس است، جنگ هویت است، جنگ موجودیت است. آنان به خیابانها می‌آیند تا بگویند، همه قدس متعلق به ماست».

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس و مقابل مسجد الاقصی به این رژیم درباره عواقب این جرم خود هشدار دادند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم شبکه های اجتماعی فلسطین راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس

یک شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری که قصد داشت به پرچم فلسطین بی احترامی کند، در تله انفجاری گرفتار و زخمی شد.

به گزارش مشرق، منابع محلی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شرق رام الله خبر دادند.

بنابراین گزارش، یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • (ویدیو) لحظه انفجار بمب کارگذاشته شده در کنار پرچم فلسطین
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس
  • تله پرچم فلسطین یک صهیونیست را مجروح کرد | لحظه انفجار بمب + ویدئو