Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مربیان تیم ملی و بازیکنان سابق عراق تأکید کردند بازی امشب ایران و عراق، دیدنی و سختی است

 

چهار کارشناس فوتبال عراق با اذعان به قدرت تیم ملی کشورمان معتقدند که شاگردان کاتانچ امشب کار دشواری مقابل ایران خواهند داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، جمعی از مربیان تیم ملی و بازیکنان سابق فوتبال عراق بر این باورند که بازی امشب (سه شنبه) ایران و عراق، بازی دیدنی و سختی است، به این دلیل که هر دو تیم در فوتبال دارای پیشینه تاریخی هستند و از قدرت بدنی بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«راضی شنیشل»، مربی پیشین تیم ملی فوتبال عراق در بغداد گفت:

ابتدا و قبل از هر چیز باید ببینیم، از دو تیم چه چیزی خواسته شده است. صعود تیم ملی فوتبال عراق تقریباً حتمی است، حتی اگر در رده‌بندی تیمی گروه خود دوم شود. از تیم ایران نیز خواسته شده، پیروز میدان باشد و اهمیت و حساسیت بازی امشب در این موضوع نهفته است.

شنیشل افزود:

دو تیم ایران و عراق از بازیکنان بسیار خوب و کارنامه‌های درخشانی برخوردار هستند. به همین دلیل، تصور می‌کنم، این بازی تا حدودی بازی سختی باشد، به‌خصوص که تیم ایران برای پیروزی به میدان می‌آید، چون انتخاب دیگری ندارد. این موضوع باعث می‌شود که بیش از تیم عراق روی بازی تمرکز داشته باشد.

شنیشل تأکید کرد:

این بازی یک مسابقه بزرگ بین دو تیم بزرگ است و امیدوارم، این بازی در سطح فنی مورد انتظار و به دور از حساسیت‌ها باشد، چون آب و هوای بحرین از نظر رطوبت و دما بالاست و این موضوع تا حدود زیادی روی بازیکنان و بازی آنها تأثیر می‌گذارد.

شنیشل سخنان خود را اینگونه به پایان رساند:

امیدوارم این مسابقه از لحاظ فنی در سطح بسیار خوب و بالایی برگزار شود و در عین حال بازی زیبا و لذت بخشی باشد. از همین الان به تیم برنده تبریک می‌گویم و برای تیم بازنده آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظر من بازی، بازی بسیار زیبایی می‌‌شود.

«یحیی علوان»، مربی پیشین تیم ملی فوتبال عراق نیز با تأکید براینکه «در بازی با ایران، تیم ملی عراق باید روی تاکتیک و دفاع تمرکز داشته باشد»، تصریح کرد:

ایران، بنابر صحبت‌های بازیکنان این تیم، برای برد و پیروزی به میدان می‌آید، به ویژه اینکه در چهار دیدار متوالی و پشت سر هم خود با عراق، پیروزی نداشته و این باعث می‌شود، بازیکنان احساس کنند، مسئولیت بزرگی بر عهده دارند.

علوان افزود:

ایران در دیدار با تیم عراق، همواره پیروز میدان بود، اما تیم ملی عراق در این اواخر توانست، بر ایران غلبه کند و این باعث می شود، بازی امروز، همه این اتفاقات را در خود داشته باشد. هر تیمی دارای ویژگی‌ها و امتیازات خاصی است و به نظر من عراق از امتیاز سرعت بهره می‌برد، در حالی که تیم ملی ایران، تیم بسیار قدرتمندی است که از تجربه، توانایی و بازیکنان خوب برخوردار است.

 

«نزار اشرف»، مربی سابق تیم ملی فوتبال عراق نیز دیگر کارشناسی بود که درباره دیدار امشب، گفت:

معمولا بازی‌های مقدماتی برای همه تیم‌های حاضر در این مرحله مهم است، چون این تیم‌ها به دنبال صدرنشینی و صعود زود هنگام هستند، تا درگیر قضیه امتیاز شماری نشوند. کناره‌گیری کره شمالی از مسابقات و عدم محاسبه نتایج بازی‌های این تیم با تیم‌های روی رده بندی گروهی برخی تیم‌ها تأثیر گذاشت.

اشرف افزود:

بی‌تردید بازی ایران و عراق، بازی بسیار مهمی به شمار می‌آید. در سطح جام ملت‌های آسیا، همه بازی‌های ایران و عراق کیفیت بالایی داشته و بازی‌های بسیار عالی بودند و در این مسابقه نیز شاهد چنین بازی خواهیم بود.

اشرف تأکید کرد:

تیم ملی ایران بعد از عدم برگزاری بازی‌های مقدماتی به دلیل همه گیری کرونا، با ترکیبی کاملا متفاوت از قبل به مسابقات بازگشته و احیانا تغییر مربی یا بازیکنان روی این موضوع اثر گذار بوده، چون دیدیم تیم ملی ایران تیم کاملا متحول شده و بدون تردید تیم قدرتمندی است.

اشرف توضیح داد:

تیم ملی فوتبال عراق، هم اکنون صدرنشین گروه است و تلاش می‌کند، صدرنشینی خود را حفظ و از امتیاز شماری دور کند.

او نظر خود را درباره بازی ایران و عراق اینگونه بیان کرد:

به نظر من، بازی در سطح بالایی برگزار خواهد شد و آشکار است که تیم عراق تاکتیک دفاعی و تیم ایران تاکتیک هجومی را سرلوحه کار خود قرار دهد، چون نتیجه مساوی به سود تیم عراق و به ضرر تیم ایران است.

اشرف در پایان گفت:

واقعیت امر این است که دوست داریم، هر دو تیم ملی عراق و ایران به دور نهایی مقدماتی و دور پایانی بازی های ملت‌های آسیا صعود کنند، چون هر دو از تیم‌های با سابقه هستند و پیشینه زیادی در فوتبال دارند. امیدواریم این تیم‌های منطقه و نه تیم‌های ضعیف شرق آسیا، در صدر قرار گیرند.

در همین زمینه، «کرار جاسم»، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق نیز به تسنیم گفت:

این بازی، بازی سختی است و به همین دلیل سخت است که نتیجه آن را پیش بینی کرد، چون تیم ایران از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است که تیم عراق آنها را ندارد. بازیکنان تیم ملی عراق جوان و در میان آنها فقط دو بازیکن با تجربه هستند، به همین دلیل بازی، بازی بسیار دشواری  خواهد بود که در آن معمولا پیروزی با تیم با تجربه خواهد بود، نه تیمی که جوان است.

کرار جاسم تأکید کرد که بازیکنان تیم ملی ایران، بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای هستند که در لیگ‌های انگلیس و پرتغال و روسیه بازی می‌کنند و بازیکنان سطح بالایی هستند. علاوه بر اینکه سطح لیگ ایران، بسیار بالاست، چون من 12 سال در این لیگ بازی کردم.

«ضعیف‌ ترین تیم ایران، بهترین و با کیفیت‌ترین بازی را ارائه می‌ دهد». وی با بیان این جمله عنوان کرد:

بسیار متأسفم که در دو بازی اخیر تیم ملی ما بازی خوبی انجام نداد، با اینکه ما بازیکنان خوبی داریم، اما دلیل آن را نمی‌دانیم. صراحتا بگویم، چیزی که متوجه آن شدم، این است که تیم ملی عراق در بحرین راحت و آزاد نیست، به بهانه کرونا بیشتر در هتل حضور دارد و این روی روحیه بازیکنان حین بازی تأثیر منفی می‌گذارد. وقتی بازیکنی در هتل زندانی شود و اجازه خروج نداشته باشد یا از برخی آزادی‌ها برخوردار باشد و نتواند، مربی را ببیند، این به معنای جنگ روانی علیه تیم ملی ما در بحرین است.

دیدار ایران و عراق ساعت 21 امشب (سه شنبه) برگزار می‌ شود.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد پاداش ویژه الکاظمی به بازیکنان تیم ملی عراق علی دایی: از هیچ نامزدی حمایت نکردم و نخواهم کرد کنار زدن نوشابه کوکا کولا توسط رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی جنبه تبلیغاتی نداشت رکوردی جدید در تاریخ یورو؛ اسپانیا مقابل سوئد آمار 85.1% مالکیت توپ را به ثبت رساند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی ایران ایران و عراق تیم ملی عراق تیم ایران تیم عراق تیم ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد» گفت: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد، اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می‌کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد