Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:15:37 GMT

ایده یوونتوس برای جذب رایگان ستاره 105 میلیونی بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۲۹۱

ایده یوونتوس برای جذب رایگان ستاره 105 میلیونی بارسا

به گزارش خبرگزاری فارس، رادیو کاتالونیا، رسانه معتبر نزدیک به بارسلونا گزارش داد که یوونتوس در اندیشه این است که «عثمان دمبله» را به صورت رایگان خریداری کند.

این رسانه بارسایی نوشت که ایده یوونتوس این است که با دمبله در حال حاضر توافق کند که او در پایان فصل 2022 و اتمام قراردادش به صورت رایگان راهی تورین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس مدعی است که می‌خواهد با دمبله قراردادی 5 ساله امضا کند و هر فصل نزدیک به 12 میلیون یورو دستمزد به او بدهد.

دمبله در تابستان 2017 پس از رفتن ناگهانی نیمار از دورتموند به بارسا آمد ولی اصلا نتوانست عملکرد خوبی از خود به ثبت رساند. او البته فصل گذشته بهترین نمایشش در این سال‌ها را برای آبی‌اناری‌ها به ثبت رساند و توانست به یکی از مهره های خوبِ کومان بدل شود.

از طرف باید اشاره داشت که بارسلونا در صدد این است که با دمبله تمدید کند و پیشنهادی به این بازیکن بدهد که او در بارسا بماند. برخی رسانه‌ها بارسایی گزارش دادند که اگر دمبله از تمدید قرارداد خود سر باز بزند، بارسا او را در همین تابستان خواهد فروخت تا بتواند از قِبل او بیش از 60 میلیون یورو پول به جیب بزند.

باید دید روند مذاکرات دمبله با بارسا چگونه پیش می رود. آیا یوونتوس می‌تواند ستاره گران قیمت و جوان بارسایی‌ها را به صورت رایگان به تورین آورد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا دمبله مسی یوونتوس رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پاریسی‌ها پس از ۷ سال توانستند انتقام شکست سنگین خود را این بار با یک مربی بارسایی بگیرند. نکته جالب اینکه مرد میدان این نبرد عثمان دمبله بود که در جریان بازی به شدت از جانب هواداران بارسلونا هو شد. بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه سه بر دو به سود بارسلونا تمام شده بود. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم