Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:52:19 GMT

۲۷۷ هزار آبادانی واجد شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۴۸۹

۲۷۷ هزار آبادانی واجد شرایط رای دادن هستند

سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی نیز در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد.

وی به پیش‌بینی ۱۸۰ شعب اخذ رای در شهرستان آبادن اشاره کرد و افزود: ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان فراهم شده است گفت:پنج هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند ضمن اینکه امکانات پشتیبانی و لوازم بهداشتی برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی سال اظهار داشت: برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در تبلیغات مرتکب تخلف شدند که تذکر لازم به آنها داده شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد افزود:در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به کشور و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد