Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیاتی‌نیا، مدیر آکادمی باشگاه سایپا که به‌عنوان دستیار اول فراز کمالوند در تیم بزرگسالان نیز حضور داشت، از این تیم جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن بیاتی‌نیا که پس از جدایی ابراهیم صادقی مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا را بر عهده گرفته بود و با انتخاب فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان نیز دستیار اول او شد، حالا از این تیم جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاتی‌نیا که به صورت همزمان مسئولیت آکادمی باشگاه سایپا را نیز بر عهده دارد و مورد اعتماد مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه است، به دلیل اختلاف‌نظر با کمالوند دیگر در این تیم حضور ندارد. سرمربی نارنجی‌پوشان با توجه به تفکراتی که دارد، نتوانست با بیاتی‌نیا ادامه همکاری دهد و این مربی نیز مجبور به جدایی از تیم فوتبال سایپا شد.

تا این لحظه قرار نیست دستیار دیگری به جمع کادر فنی سایپا اضافه شود و اصغر مازیار دیگر عضو کادر فنی سایپا دستیار اول کمالوند تا پایان فصل خواهد بود. بیاتی‌نیا نیز همچنان به عنوان مدیر آکادمی باشگاه سایپا به کار خود در این مجموعه ادامه خواهد داد.

برتری سایپا مقابل نیروی زمینی در دیداری دوستانه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محسن بیاتی نیا فراز کمالوند سایپا فراز کمالوند سایپا بیاتی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی