Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر نوش آباد گفت: حق انتخاب از مزایای مهم قانون اساسی است و هر فرد جامعه باید به بهترین شکل از این حق برای تعیین سرنوشت آتی خود بهره ببرد.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم است و منجر به وحدت و نشاط اجتماعی می شود و بستری برای توسعه و پیشرفت است 

 

امام جمعه نوش آباد تأکید کرد: انتخابات میدانی است که باید همه ملت را یکپارچه به حضور حداکثری در آن تشویق کرد چرا که جلوه سیاسی و اجتماعی یک ملت از مسیر صندوق‌ های رای متجلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه اداره امور کشور متکی بر اراده و آرای مردم است، خاطر نشان کرد: حق انتخاب از مزایای مهم قانون اساسی است و هر فرد جامعه باید به بهترین شکل از این حق برای تعیین سرنوشت آتی خود بهره ببرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد اظهار داشت:  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر اراده مردم است و حماسه سیاسی با حضور و مشارکت فعال در انتخابات محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام علوی افزود: انقلاب اسلامی در برهه ای نیاز به ایثار جان و خون داشت اما اکنون نیاز به بیان و تبلیغ دارد، روحانیون، نخبگان، دانشگاهیان و فعالان اجتماعی باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند و معیارهای فرد اصلح را به مردم بشناسانند.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸خرداد ماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید حسین علوی شهرستان آران و بیدگل مشارکت حداکثری آران و بیدگل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است