Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) برنامه ریزی مدونی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره‌های زیادی در استان گشوده شد، اما کار‌های مهمی هم باقیمانده است.

فرخزاد تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم، چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجهند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

وی افزود: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین‌های اختصاص داده شده می‌توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین (ع) از کار‌های مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگان‌ها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: یکی از خواسته‌های شهر‌های کوچک بازنگری در طرح‌های جامع است که در ۱۷ شهر این کار باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می‌کند و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی مسکن راه و شهرسازی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو، توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ابعاد مختلف اقدام بامداد امروز نیروهای مسلح کشورمان در هدف قرار دادن اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در چارچوب حق دفاع مشروع را تبیین و آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت سرزمینی و منافع کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه | اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن محکومیت مجدد حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، بر حق مشروع کشورمان برای پاسخ به اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در چارچوب حقوق بین‌الملل تاکید کرد.

دو وزیر همچنین آخرین وضعیت تحولات فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت توقف فوری جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لغو کامل محاصره انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه تاکید کردند.

کد خبر 844465 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه سوریه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تامین شود
  • صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها بین دو کشور
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • استمرار روند اجرای طرح شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز در بوشهر