Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:49:06 GMT

اعتراض اینستاگرامی بازیکنان استقلال به مشکلات

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۲۳۶

بازیکنان استقلال در یک اقدام هماهنگ نسبت به مشکلات موجود در این باشگاه گلایه کردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال طی روزهای گذشته با مشکلات مالی و سخت‌افزاری متعددی دست و پنجه نرم کرده است. اگرچه مدیران باشگاه قول حل مشکلات را به فرهاد مجیدی و بازیکنان داده اند اما هنوز در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و علاوه بر پرداخت نشدن دستمزدها باشگاه با مشکل تامین هزینه‌های روزمره مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسائل موجب دلخوری بازیکنان و کادرفنی شده است. از این رو امروز بازیکنان استقلال با انتشار یک متن مشترک در صفحات شخصی خود نسبت به شرایط مدیریتی باشگاه موضع‌گیری کردند.


بازیکنان استقلال که گفته می‌شد قصد اعتصاب دارند امروز در استوری خود ضمن گلایه از مشکلات اعلام کرده‌اند که به خاطر هواداران هر تلاشی از دست شان بر بیاید برای موفقیت تیم شان انجام خواهند داد.


در متن مشترک منتشر شده از سوی استقلالی‌ها آمده است: «حرف‌هایی که در سال‌های اخیر مدام تکرار شده و بازهم مجبورمان می‌کنند که تکرار کنیم: نابسامانی‌های استقلال تمام شدنی نیست. جنگ زرگری در مدیریت باشگاه استقلال تمامی ندارد. این راه که استقلال توسط مدیران و متولیانش در آن قرار گرفته، جز ناکامی برای مجموعه استقلال چیزی نخواهد داشت. دیگر رمقی نیست برای بازگو کردن کمبودهای سخت‌افزاری و غیره...»

 

 


بازیکنان استقلال در پایان اطلاعیه خود نوشته اند:«اما لازم است بدانید ما بازیکنان با ذهنی خسته از مشکلات عدیده به عشق میلیون‌ها قلب آبی روبه جلو حرکت خواهیم کرد تا آخرین توان و بانهایت تعهد نسبت به این پیراهن خوش‌رنگ برای تعالی بیشتر نام بزرگ استقلال خواهیم جنگید. اما بدانید در این میدان هیچ‌وقت شرایط برابر نبوده.»


با توجه به این مساله باید دید مسئولان باشگاه چه زمانی برای حل مشکلات و پرداخت مطالبات بازیکنان اقدام خواهند کرد.

 

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند