Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@11:12:05 GMT

بیانیه اسکودا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۳۹۲

بیانیه اسکودا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

اتحادیه‌ سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه اتحادیه‌ به شرح زیر است:

«به نام خدا
انتخاب بالاترین مقام اجرائی در کشور یعنی رئیس جمهور از اهمیت خاصی برخوردار است. حق تعیین سرنوشت به عنوان یکی از حقوق اساسی ملت، می‌تواند در انتخاب رئیس جمهور در هر کشور تجلی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اصل ۱۱۳  قانون اساسی نظارت بر اجرای قانون اساسی و بخصوص اصول راهبردی مندرج در فصل سوم مربوط به حقوق ملت، از وظایف رئیس جمهور می‌باشد.

بنابراین شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در روز ۲۸ خرداد از جمله حقوق آحاد مردم است. از وکلای فرهیخته کانون‌های وکلای دادگستری سراسر ایران دعوت به عمل می‌آید که همانند مردم عزیز در این انتخابات شرکت نمایند.

امید است با انتخاب رئیس‌جمهور، صیانت و حمایت از استقلال کاری وکلا پیش از پیش مورد اهتمام ایشان قرار گیرد و انتظار از رئیس‌جمهور منتخب این است که از ظرفیت‌های قانونی و بین المللی این نهاد در دفاع از حقوق مردم استفاده کنند./ ایسنا

هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه

به گزارش همشهری آنلاین، «مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه» اعلام کرد که ادعای مقابله و رهگیری موشک‌های ایرانی شلیک شده به سوی اسرائیل تواسط پایگاه راداری کوراجیک در منطقه ملاتیا در ترکیه صحت ندارد.

این مرکز که وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه است در بیانیه‌ای تاکید کرد که ادعاها در این خصوص واقعیت ندارد.

به نقل از آناتولی، در این بیانیه آمده است: پیش از این نیز ادعاهای مربوط به پایگاه راداری کوراجیک که در پی دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس مطرح شد، را تکذیب کرده بودیم. این ادعاها صحت ندارد و بار دیگر به‌طور عامدانه مطرح شد. اطلاعات دریافتی از پایگاه راداری کوراجیک تنها در چارچوب قوانین ناتو و با اعضای این ائتلاف به اشتراک گذاشته می‌شود. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با کشورهایی که در ائتلاف ناتو نیستند مانند اسرائیل وارد نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ترکیه همواره درکنار برادران فلسطینی ایستاده و در هر شریطب به این کار ادامه خواهد داد و نباید به این ادعاها و گمراهی‌ها توجه کرد.

نیروی هوا فضای سپاه اخیرا در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد.

کد خبر 846061 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ایران و ترکیه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد