Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید سعیدی اظهار کرد: هیات وزیران در جلسه اخیر خود به‌منظور پیشگیری از تنش آبی، تامین و توزیع آب شرب شهری و پروژه‌های تکمیل طرح‌های تامین آب اضطراری مبلغ ۲ هزار و ۸۷۵ ملیارد ریال به استان کرمان اختصاص داد. 

وی این اعتبار را از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای اجرای پروژه‌های مذکور برای ۶۰ شهر شمالی و جنوبی استان مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: یک‌هزار میلیارد ریال از این مبلغ در اختیار شرکت آب منطقه‌ای استان برای کمک به تکمیل آبرسانی به شهرهای شمالی استان کرمان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب اضطراری اعتبار کرمان آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: تخصیص این میزان اعتبار برای اجرای عملیات بیش از سه هزار و ٣٧٠ طرح در قالب ٣١ فصل، ٦٣ برنامه و٤٤٦ طرح برای دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی انجام شده است.

سید جمال الدین حسینی افزود: پارسال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای خراسان رضوی با ۵۶.۱ درصد افزایش نسبت به رقـم مصوب آن، ۴۴ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال بود که با احتساب ردیف‌های ابلاغ شده در طول سال به مبلغ ۵۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: میزان تخصیص اعتبارات در ۲ قالب اعتبارات پیوست قانون شامل تملک دارائی‌های سرمایه ای به میزان ۴۴ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال با تخصیص ۶۱.۷ درصد شامل بخش استانی سه درصد حاصل از صادرات نفت خام وگاز طبیعی، اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور متوازن، موضوع ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر ردیف‌ها با اعتبار معادل هشت هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال با تخصیص معادل ۴۶.۳ درصد است.

وی اعتبارات سایر ردیف‌ها را شامل حوزه بازپرداخت فروش اموال، اعتبارات متوازن (محرومیت زدایی)، توسعه فرهنگ و خدمات زیارتی با محوریت شهر‌های مشهد، قم، شیراز و شهرری- کارگروه ملی زیارت، اعتبار موضوع تبصره ۶ ماده ١٢ قانون اصلاح قانون معادن، تسویه و تهاتر بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی، توسعه خدمات وتکمیل زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه ای، تقویت اعتبارات طرح‌های فاضلاب شهر‌های دارای تنش، مازاد درآمد استانی و تامین هزینه‌های ضروری و اجتناب ناپذیر اعلام کرد.

حسینی گفت: فصل‌های حمل و نقل، اداره امور عمومی، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آموزش و پرورش عمومی، آب و فاضلاب بالاترین میزان تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ خراسان رضوی را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!