Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۷۲۷ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی بیش از ۸۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۶۸۵ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۱۴۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۷۷۵میلیون برگه سهم (۹۵درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

گفتنی است خساپا با ثبت رشد یک و نیم درصدی به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین عرضه اولیه سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری بعید است لیست ۱۱ بدهکار بانکی همان لیست مدنظر باشد حل معمای ریزش بورس و فرار دژپسند از مسئولیت + فیلم همه وعده‌های کاندیداها درباره بورس بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی(۲۴خرداد) / ورود پول ۵۵میلیاردی حقیقی ها به فرآورده های نفتی با حضور پررنگ شپنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت سایپا بورس خساپا بورس امروز انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت؛ کام سهامداران شیرین شد

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت و اردیبهشت ماه را طوفانی، آغاز کرد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحدی در ارتفاع ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۹ همت و ۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۹۳ هزار و ۹۰۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر بر رشد شاخص بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵۹۱ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۲۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۸۰ هزار و ۹۸۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و انتخاب، بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • جهش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل در روز تزریق نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت؛ کام سهامداران شیرین شد
  • گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱ اردیبهشت/ رشد۷۷ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ا اردیبهشت/رشد۷۷ هزار واحدی
  • رشد ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۶۱ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • بورس امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار