Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:58:14 GMT

روز پرحادثه در بابل

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۰۵۳

روز پرحادثه در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان اورژانس بابل در ۲۴ساعت گذشته، گفت:اورژانس بابل در این مدت در مجموع ۹۸ ماموریت انجام داده که ۴۰ماموریت آن شهری و ۵۸ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده ۵۲بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند که ۲۲انتقالی ماموریت شهری و ۳۰انتقالی ماموریت جاده‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر لعلی گفت: سازمان اورژانس بابل در این مدت ۲۰ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ماموریت تصادفی ۷تصادفی شهری و۱۳تصادفی هم جاده‌ای بوده است

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در ۲۴ساعت گذشته بود، ماموریت‌های قلبی و ماموریت‌های تنفسی و ماموریت مسمومیت بوده است.

دکتر لعلی گفت: ۳۱۲بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت به صدا در آمد که از این تعداد متاسفانه ۴مورد مزاحمت بوده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس بابل علوم پزشکی بابل امداد و نجات سازمان اورژانس بابل اورژانس بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، سازمان فضایی هند تصمیم دارد برای همه فضاپیما‌هایی که به خارج از جو زمین پرتاب می‌شوند، اقداماتی تدارک ببیند که از مدار خارج شده و شرایط انتقال آنها به نقطه دیگری بدون هیچ‌گونه آسیب و تبعات مهیا باشد.

 سازمان تحقیقات فضایی هند ماه گذشته اعلام کرد که یکی از ماموریت‌های ماهواره‌ای آن پس از بازگشت موشک و هنگام ورود به جو در مدار زمین سوخته و عملا هیچ زباله‌ای باقی نگذاشته است.

رئیس این سازمان هفته گذشته توضیح داد، از تکنیک‌های مشابه خارج کردن مدار برای انجام ماموریت‌های آینده بدون زباله تا پایان این دهه استفاده می‌کند تا در راستای پیشرفت و توسعه ماموریت‌های فضایی از شکل‌گیری آسیب‌های بعدی نیز جلوگیری شود.

سومانات، رئیس این سازمان در جلسه‌ای به میزبانی کمیته هماهنگی زباله‌های فضایی بین سازمانی (IADC) که ۱۳ عضو آن شامل همه کشور‌های اصلی صنعت فضایی است، شرح داد: در طول سال‌هایی که در این حوزه صنعتی مشغول مطالعه و اجرای عملیات هستیم، متخصصان حوزه فضایی به قددی کسب مهارت کرده‌اند که می‌توانند چالش‌های مرتبط با مدیریت زباله‌های ناشی از ماهواره‌ها را حل و فصل کنند. 

در همین راستا هند اهدافی سرمایه‌گذاری کرده است که تا سال ۲۰۳۰ ماموریت‌های فضایی بدون زباله را اجرا کند و این برنامه جهت حفظ فضاپیما‌ها از احتمال برخورد و اجرای ماموریت‌های فضایی به صورت بهینه‌تر است. زباله‌های فضایی یک معضل جدی برای فضاپیما‌ها و موفقیت ماموریت‌ها در فضا به شمار می‌رود و اجرای این طرح اهداف اصلی این کشور شامل کاهش آلودگی و خطرات فضایی و افزایش دقت و ایمنی ماموریت‌های فضایی را به واقعیت تبدیل می‌کند. این پیشرفت مهم فناورانه و علمی نشان از تعهد هند به محیط زیست و امنیت فضایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم