Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم ملی والیبال آلمان شد. سرو قامتان ایران در بازی دهم خود در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف استرالیا رفتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف (کاپیتان)، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده ولادیمیر آلکنو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی والیبال استرالیا:

دوسانژ، باتلر، اوبری، موته (کاپیتان)، گراهام، ویِر، اودآ، اسمیت، پاول، سِنیکا، تیم تیلور، گرت، آزیز، لوک پری

هدایت استرالیایی‌ها برعهده مارکوس میراندا است.

بیشتر بخوانید

جدال ملی پوشان ایران با کانگورو‌های نه چندان قوی/ معمای آلکنو در هفته چهارم حل می‌شود؟

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه رم قصد دارد مجموع دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد روی پاتریسیو را که در انتهای ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

به نقل از ورزش سه این روزنامه ایتالیایی تایید کرده که پاتریسیو تنها خروج قطعی رم نخواهد بود و همچنین رناتو سانچس را که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن حضور دارد، به پاریس می‌فرستند.

پاتریسیو پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده‌روسی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مایله اسویلار به جای او در ترکیب قرار گرفته است.

اسویلار مورد توجه ده روسی بوده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است. او در کمک به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تعیین کننده بود و 2 ضربه پنالتی را مقابل فاینورد مهار کرد.

همچنین رناتو سانچس هم فصل بدی را پشت سر گذاشته که به شدت با مصدومیت و آسیب‌ها درگیر بوده است. او این فصل در مجموع تنها 232 دقیقه در زمین حضور داشه است. یعنی او فقط 10 بازی انجام داده و در برتری 7-0 امپولی هم تنها گل خود را برای رم به ثمر رساند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888328

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد + عکس
  • عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد!
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در صدر پر درآمد‌ترین‌ها