Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی نقی طبیب لقمانی، سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: البته در بحث تقویت زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری تاکنون اقداماتی در استان و شیراز انجام شده که کافی نیست و باید کوشش بیشتری در این زمینه شود.
وی، با اشاره به طرح توسعه حرم مطهر احمدبن موسی(ع) گفت: این طرح و اتصال این حرم مطهر به مسجد الشهدا یک کار بی‌نظیر بود که در توسعه فضاهای مذهبی شهر شیراز و حرم مطهر نقش بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون گردشگری و مدیریت امور زائرین استانداری فارس بیان کرد: بزرگترین سرمایه کلانشهر شیراز بافت تاریخی آن است که یک پیوستگی کامل تاریخی دارد که آن را نسبت به سایر بافت‌های تاریخی کشور متمایز کرده است.
لقمانی افزود: در قانون بودجه امسال ردیفی برای حرم‌های مطهر در نظر گرفته شده است که امیدواریم با بهره مندی شاهچراغ (ع) از بخشی از بودجه در نظر گرفته شده شاهد تکمیل طرح توسعه این حرم مطهر باشیم.
لقمانی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن گرامیداشت دهه کرامت (یکم تا یازدهم ذیقعده) گفت: به همین مناسب برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشنواره سوم چلچراغ، آذین بندی شهر از سوی شهرداری و همچنین برگزاری ۲ گردهمایی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) از جمله برنامه‌های متناسب با این دهه است که در شیراز برگزار خواهد شد.
از یکم ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذیقعده ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دهه کرامت شیراز استانداری فارس آستان مقدس شاهچراغ فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز استانداری فارس دهه کرامت شیراز استانداری فارس آستان مقدس شاهچراغ فارس حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سعید شاهرخی در جلسه‌ای که با حضور آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه برای ما در اولویت است و این آمادگی وجود دارد تا برای معرفی کرمان محتوا ارائه و کرمان را به شهروندان روسیه معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: نگاه شما به گردشگری به عنوان کلید واژه اصلی است و به طور خاص و ویژه به آن پرداخته می‌شود که در همین راستا اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان افتخار دارد که میزبان شما در باغ شاهزاده ماهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در ۲۸ کشور لغو روادیدیم که یکی از آن ۲۸ کشور، روسیه است گفت: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت نقد شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما در استان کرمان باشد.

شاهرخی در ادامه افزود: دوستان ما در حوزه اقتصادی از این مطلب مطلع باشند که در نمایشگاه‌های به میزبانی کشور روسیه رتبه اول به غرفه روابط عمومی ماهان از کرمان داده شده است و امیدواریم در جلسه‌ای که در خدمت شما هستیم به طور مفصل گفت‌وگوی مؤثری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: در نیمه دوم مهرماه همایش بین المللی راه ابریشم با هماهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی، دانشگاه‌های استان کرمان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان برگزار می‌شود که از شما به طور خاص دعوت می‌شود عنوان میهمان ویژه این همایش حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: این همایش دو روزه برگزار خواهد شد و بزرگترین شبکه بازرگانی جهان بین سه قاره بزرگ دنیا، راه ابریشم است که امیدواریم میهمان ویژه ما در این همایش بین‌المللی باشید.

شاهرخی گفت: درخواست می‌شود با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع بین هموطنان دو کشور انجام شده تعریف شود که از طرف سرکنسولگری و وزارت امور خارجه این تلاش انجام که رفت و آمد تسهیل تا هموطنان شما در روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6080845 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • افزایش شاخص‌های زیست محیطی در ارتفاعات شیراز
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی