Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر  شورای روحانیت ولایتمدار استان بوشهر از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

شورای روحانیت ولایتمدار استان بوشهر در حمایت از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّه الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا»

انتخابات ریاست جمهوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی مهم و سرنوشت ساز در تعیین نوع برنامه ریزی، مدیریت و نظارت در اقتدار ملی و فرا ملی و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و حفظ و ارتقای سطح فرهنگ  اسلامی و آرمان و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد و این موضوع در تاریخ انقلاب کاملا روشن و مبرهن است و فراز و فرود بسیاری در این عرصه در حیات همه جانبه مردم ایران مشاهده گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانیت ولایتمدار استان بوشهر همگان را به حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می نماید و بر اساس تکلیفی که به عهده خود درجهت معرفی کاندیدای اصلح می بیند ضمن احترام به تمامی کاندیداهای گرامی و ولایی به حسب بررسی های کارشناسانه و ملاحظه مصالح نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز ایران در شرائط کنونی و وجود شایستگی های لازم آیت الله سید ابراهیم رئیسی«دام ظله» را به عنوان فرد اصلح معرفی می نماید و امید بر آن است که ایشان در راستای خدمت به مردم، ولایتمداری نسبت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه)، پیشرفت خواهی و عدالت محوری، رفع مشکلات معیشت و اقتصاد، ارتقای سطح رفاه مردم و زدودن فقر، تبعیض و فساد بتواند با برنامه ریزی جامع و مدیریت کارآمد و نظارت مؤثر کارنامه روشنی در عرصه پیشرفت و عدالت از خود به جای گذارد.

شورای عالی روحانیت ولایتمدار استان بوشهر

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري آیت الله رییسی بيانيه انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی آیت الله سیدابراهیم رئیسی آیت الله رئیسی استان بوشهر جمهوری اسلامی ایران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقام معظم رهبری ايران انتخابات ریاست جمهوری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز گروه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر تامین شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت لیالی قدر اضافه کرد: شب قدر یک شب است اما در فرهنگ شیعه سه شب متحمل است ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، هر کدام که باشد نیاز است این شب‌ها را احیا کنیم و پاس بداریم.

وی، اسلام را دین فرهنگ پایه دانست و تصریح کرد: نظام حکمران اسلام بر اساس فرهنگ محوری است به همین جهت در هندسه حکمرانی نظام، فرهنگ اساس است و کانون منظومه حکمرانی محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: آسیب‌های فرهنگی در جامعه به معنای این است که به تمام نظام حکمرانی و هندسه جامعه آسیب وارد می‌کند به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی فراوان به فرهنگ محوری تأکید دارند.

وی با تأکید بر توجه ویژه مسؤولان در فضای ملی و استانی نسبت به امور فرهنگی جامعه اضافه کرد: اعتبارات فرهنگی باید به در لایحه بودجه اندازه‌ای باشد که مسؤولان فرهنگی، فعالان این حوزه و گروه‌های جهادی فرهنگی بتوانند به راحتی کار فرهنگی انجام دهند.

لزوم توازن بین اعتبارات فرهنگی و عمرانی

خطیب نماز جمعه بوشهر، توازن بین اعتبارات فرهنگی و عمرانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: هر جایی که به فرهنگ و عرصه برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت و بازتولید برنامه‌ها و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی توجه شود آن سرزمین و منطقه دارای آرامش، رشد و پیشرفت لازم می‌شود.

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی دچار مشکل بودجه هستند گفت: از رئیس جمهور، دولت، استاندار بوشهر و مسؤولان سازمان برنامه و بودجه تقاضا می‌شود در عرصه بودجه و حمایت از گروه‌های فرهنگی ضمن عنایت ویژه، تجدید نظر کنند.

صفایی بوشهری، با قدردانی از دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف و فعالان عرصه فرهنگی استان بوشهر تصریح کرد: از گروه‌های جهادی، شورای مدیریت مردمی فرهنگ، نهادها، سپاه، بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش که کار فرهنگی انجام می‌دهند با حمایت شوند.

وی با اشاره به سرکشی از فعالیت گروه‌های جهادی فرهنگی در بوشهر اضافه کرد: واقعاً فعالیت این گروه‌ها و نهادها از جمله دانشجویان، طلاب، خانم‌ها آقایان جای تشکر و قدردانی دارد ولی این عرصه در حداقل امکانات و حمایت قرار دارند، این صحیح نیست باید با حمایت از آنها خدمات این گروه‌ها و نهادها ارج گذاشته شود.

ساماندهی سواحل

آیت‌الله صفایی بوشهری قرارگاه ساماندهی سواحل را دارای ساختار قانونی دانست و تأکید کرد: باید از این مجموعه حمایت ویژه شود و قرارگاه عفاف و حجاب باید ورود و به وظیفه قانونی خودش عمل کند، مردم بیش از قانون نمی‌خواهند تا شاهد حرمت‌شکنی و هنجارشکنی نباشیم و تمام فضای جامعه فرهنگی و دینی با آرایه‌های اسلامی شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی ذاتاً دارای توحش، تفکرات تبعیض نژادی، خود برتر بینی و دارای روحیه و رویه جنایت است.

وی با دعوت همگان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان دهند که مردم عزیز غزه تنها نیستند و به جهان نشان دهیم که نگاه مردم ایران، اسلامی و مبارزه با ظلم جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این روز در ساختار سیاسی کشور و تاریخ ایران روز بزرگی است و در این روز دوران شاهنشاهی به پایان رسید و نظام جمهوری اسلامی ایران مستقر و تثبیت شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل دستور به رأی گذاشتن جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین را اعلام کردند گفت: با اینکه همه مردم خواهان ایجاد جمهوری اسلامی در ایران بودند ولی امام راحل با هوشمندی و بصیرت آن را به رأی گذاشتند تا در تاریخ ماندگار شود.

کد خبر 6064897

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی که کار فرهنگی انجام می‌دهند حمایت شوند
  • جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود
  • بودجه مورد نیاز گروه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر تامین شود
  • نقش آفرینی مردم در اقتصاد ملی راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته