Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی قصد دارد امروز (سه شنبه) مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس را که چند بار به تعویق افتاده، برگزار کند.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: با همه توان در برابر اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس مقابله خواهیم کرد و در برابر هر کسی که برای تعرض به مسجد الاقصی تلاش کند، همچون سدی محکم خواهیم ایستاد.

در همین زمینه، ”یگان جهادی برق (وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین که مسئول به پرواز درآوردن بالن‌های آتش زا در اطراف غزه است) صد‌ها بالن آتش زا را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه به پرواز درآورد. “

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم در این باره گفت: ”میانجیگران از گروه‌های مقاومت خواستند تا به سبب راهپیمایی پرچم اوضاع را تنش دار نکنند، اما تاکید می‌کنیم که همه گزینه‌ها برای ما به قوت خود باقی است.“

شورای ملی راهپیمایی‌های بازگشت نیز از مردم فلسطین دعوت کرد از مسجد الاقصی حمایت کنند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد: آماده پاسخ به تجاوز‌های رژیم اشغالگر قدس و دفاع از مقدسات هستیم و پافشاری این رژیم به برپایی راهپیمایی پرچم سراسر منطقه را منفجر خواهد کرد.

شورای ملی فلسطین نیز از جامعه بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست کرد اقدامی برای ممانعت از برگزاری «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم جنبش حماس راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم

یک شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری که قصد داشت به پرچم فلسطین بی احترامی کند، در تله انفجاری گرفتار و زخمی شد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شرق رام الله خبر دادند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • فیلم| مجروح شدن یک صهیونیست با تله پرچم فلسطین
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند