Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد حمایت کردند.

ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر در حمایت از آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اظهار کردند: اکنون که بار دیگر تعیین سرنوشت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گره‌ خورده ملت شریف ایران نیز همچون دوره‌های گذشته با توجه به شرایط حساس داخلی و لزوم افزایش اقتدار بین‌المللی در این انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر گفته شده است: اهل سنت استان بوشهر همگام با سایر قومیت‌ها و مذاهب دیگر نیز در راستای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر حضور در این انتخابات وظیفه شرعی خود می‌دانند و انتظار می‌رود بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه به رفاه عمومی ملت به ویژه اقشار مستضعف جامعه مبارزه جدی با فقر و فساد محرومیت‌زدایی استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در هر نقطه از کشور مد نظر باشد.

در این بیانیه عنوان شده است: با توجه به نگاه ویژه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همه قومیت‌ها و مذاهب کشورمان در ذیل قانون اساسی برادران و خواهران اهل سنت حمایت خود را از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی اعلام می‌دارد امید است که حضور وی موجبات تغییر وضع موجود بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اشتغال‌زایی جوانان به‌ویژه در مناطق مرزی و محروم را فراهم آورد.

در این بیانیه تصریح شده است: از همه ملت فهیم ایران به‌ویژه برادران و خواهران اهل سنت درخواست می‌شود که با حضور گسترده خود در انتخابات توطئه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري انتخابات اهل سنت آیت الله رییسی سيدابراهيم رئيسي محرومیت زدایی استان بوشهر ابراهیم رییسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب