Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:45:36 GMT

آرزوی موفقیت علی کریمی برای ملی‌پوشان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۳۷۸

اسطوره فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی برای ملی‌پوشان فوتبال ایران در جدال حساس با عراق آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه المحرق منامه بحرین، تیم‌های ملی ایران و عراق آخرین مسابقه خود در دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را برگزار می‌کنند و دو تیم برای صدرنشینی در تکاپو هستند تا بتوانند با پیروزی این دور از رقابت‌ها را به پایان ببرند؛ از سوی دیگر هنوز صعود تیم ملی ایران مسجل نشده و شاگردان اسکوچیچ نیازمند آن هستند تا دست پر از میدان خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌ها برای صعود بدون اما و اگر می‌توانند امشب تیم ملی عراق را شکست بدهند و بدون توجه به دیگر نتایج، به عنوان صدرنشین گروه C یکی از 12 تیم صعود کننده به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی باشند؛ علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی برای ملی‌پوشان ایران آرزوی موفقیت کرد و در صفحه خود نوشت: «موفق باشین بچه‌ها.»

 

 

تیم ملی ایران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران