Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع خبری از تظاهرات شهروندان لبنانی در مناطق مختلف این کشور علیه اوضاع نابسامان اقتصادی کشورشان خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، العربی الجدید اعلام کرد که شهروندان لبنانی شامگاه دوشنبه در ادامه اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی کشورشان در مناطق مختلف این کشور به خیابان ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این گزارش، معترضان لبنان تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌ها را به ویژه در شمال و صیدا در جنوب این کشور مسدود کردند و به کاهش ارزش لیره در مقابل دلار اعتراض کردند.
معترضان همچنان خواستار برگزاری راهپیمایی مردمی طی بعد از ظهر امروز در بیروت تحت عنوان " تصمیم با مردم است" شدند. قرار است که راهپیمایی امروز در مرکز بیروت آغاز شود و شرکت کنندگان در آن خواستار تشکیل دولت انتقالی خارج از نظام سیاسی حاکم و پس از آن آمادگی برای برگزاری انتخابات پارلمانی شوند.
لبنان از حدود یک سال و نیم پیش با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند که بدترین بحران این کشور از 1990 است. بحران در تشکیل دولت این کشور و اختلافات در این زمینه نیز به این مشکلات دامن زده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتراضات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • تورم های سهمگین در راه است؟
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان