Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اظهار امیدواری برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: جمعه هفته جاری روز تاریخی برای ایران اسلامی خواهد شد. 

وی اضافه کرد: انتخابات در بسیاری از کشورهای دنیا صوری بوده و در اکثر کشورهای دارای احزاب نیز برندگان به دنبال منافع سیاسی، جناحی و باندی هستند ولی در ایران اسلامی، مردم نقش اساسی را در تعیین سرنوشت بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دولت مستقر، امانتدار رای مردم است، اظهار کرد: مسوولان اجرایی در انتخابات نباید آخرت خود را به خاطر انتخاب یک نفر بفروشند و باید پاسخگوی مردم باشند.

شهریاری تاکید کرد: مسوولان توجه داشته باشند که به بهترین وجه، امانتداری آرا حفظ شود.

وی با اشاره به لزوم همراهی دستگاه های اجرایی برای تامین نیروی انسانی و ماشین آلات مورد نیاز انتخابات بیان کرد: فقط هزار و ۵۰۰ خودرو برای شهرستان ارومیه در روز انتخابات نیاز است که باید در روز اخذ رای همه دستگاه ها در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بهداشتی لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در صندوق ها و همچنین کاهش نگرانی مردم اندیشیده شده است، گفت: یکی از نگرانی های مردم شیوع کرونا بوده ولی شهروندان توجه داشته باشند که همیار بهداشتی در سر صندوق ها حضور داشته و امکانات بهداشتی هم موجود است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور در استان وجود دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری، ۲۸ خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدمهدی شهریاری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز الزام‌آور بوده و دستگاه‌های اجرایی و نهادها مکلف به اجرای این مصوبات بوده و ضروری است جلسات ستاد اقامه نماز به صورت مستمر برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری ها برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیشتر استفاده شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، اضافه کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای مناسب می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش ایفا کنند.

وی در پایان بر فعال نمودن ظرفیت نمازخانه های راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها و پایگاه های امدادی هلال احمر در مسیرهای تردد بین شهری و آماده سازی این نمازخانه ها برای استفاده مسافران تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد