Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در ارومیه، افزود: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

وی اضافه کرد: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده که از این  تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی ادامه داد: یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سال جاری و شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مایوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشنان را مایوس و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری استانداری آذربایجان غربی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری استانداری آذربایجان غربی شوراهای اسلامی آذربایجان غربی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    همزمان با حمایت های مردم در سراسر کشور، آحاد مختلف مردم شهید پرور ارومیه و شهرستانهای استان در قالب راهپیمایی و تجمع بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران و همچنین با سر دادن شعارهای"مرگ بر اسرائیل" و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق بیان و اعلام کردند عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

این راهپیمایی ضد صهیونیستی و قدردانی از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران با تلاش های گروه‌های خبری همزمان از شبکه استانی آذربایجان غربی و شبکه‌های سراسری خبر 1و2 منعکس شد.

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی