Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف استرالیا رفت.

 تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 14:30 مقابل استرالیا قرار گرفت.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ولادیمیر آلکنو در 3 هفته ابتدایی موفق به کسب 5 پیروزی شدند و در 4 بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

ست نخست؛ 25 بر 23 به سود استرالیا

تیم ملی ایران بازی را بسیار خوب شروع کرد و با سرویس و حمایت های عقب زمین کم نقص توانست کار را برای استرالیا سخت کند. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه برتری ملی پوشان ایران بیشتر شد و در امتیاز 16 بر 11 یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت های مربیان خود گوش کنند. استرالیا اختلاف را کم کرد و در امتیاز 22 بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در این دوره از مسابقات فردا از ساعت 23:30 باید مقابل برزیل، صدرنشین مسابقات صف آرایی کند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱

همشهری آنلاین- پرسپولیس با برتری ۳ بر صفر در زمین نفت آبادان بهترین پیروزی خودش در فصل جاری را کسب کرد و برای این کار رکورد پاسکاری صحیح در فصل جاری را جابه‌جا کرد. سرخپوشان در زمین صنعت‌نفت مالکیت توپ ۷۰درصدی داشتند، یعنی ۹درصد بالاتر از میانگین مالکیت توپشان در بازی‌های امسال. پرسپولیسی‌ها با میانگین ۶۱درصدی، رکورددار مالکیت توپ در بازی‌های این فصل هستند و از رکورد فصل گذشته خودشان هم عبور کرده‌اند. آنها در این بازی ۹درصد بیشتر از میانگین خودشان توپ داشتند و فقط در ۳۰درصد زمان بازی توپ را به میزبان سپردند. این مالکیت توپ بالا به قرمزها کمک کرد تا تعداد پاس‌های خود را به عدد بسیار خوب ۶۳۹ برسانند اما چیزی که از این عدد مهم‌تر بود دقت پاس‌های شاگردان اوسمار بود. آنها ۹۰.۸ درصد پاس‌های خود را دقیق و درست به مقصد رساندند که در این فصل بی‌سابقه بوده و هیچ تیمی نتوانسته به آن برسد. در نقطه مقابل سرخپوشان، تیم زردپوش آبادانی با ۳۰درصد مالکیت توپ فقط توانست ۲۴۳پاس ردوبدل کند و دقت این پاس‌ها هم قط ۷۴.۵ درصد بود. صنعت‌نفت در این بازی ۹شوت زد که فقط ۲ضربه این تیم داخل چارچوب بود و هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد. در مقابل، پرسپولیس ۱۵بار شوت زد که ۵شوت این تیم داخل چارچوب بود و ۶۰درصد ضربات داخل چارچوب سرخپوشان تبدیل به گل شدند. پرسپولیس با امید گل ۲.۲۰ به ۳گل رسید و صنعت‌نفت با امید گل ۰.۴۴ در گلزنی ناکام ماند.

سایت متریکا بهترین بازیکن این مسابقه را دانیال اسماعیلی‌فر معرفی کرد که گل اول مسابقه را زد و نمره ۷.۹۰ را دریافت کرد. بعد از او محمدحسین کنعانی با نمره ۷.۸۸ و عیسی آل‌کثیر با نمره ۷.۷۳ برترین بازیکنان پرسپولیس بودند و با تکیه بر گل‌هایی که در این مسابقه به ثمر رساندند بالاترین نمرات را در میان هم‌تیمی‌های خود کسب کردند.

کد خبر 845598 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱