Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:07:12 GMT

شهاب از کنار تمرین تیم ملی جنب نمی‌خورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۷۰۷

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایط حساس فعلی، در کنار ملی پوشان حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با وجود تمامی اتفاقاتی که رخ داد و از میزبانی 3 دیدار دور برگشت مقدماتی جام جهانی بازماند در کشور بحرین حضور یافت و در آستانه بازی حساس امروز با عراق با کسب 3 برد در 3 بازی اخیر خود، سرنوشت صعودش دست خودش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که با توجه به حساسیت کار با سفر به بحرین در کنار ملی پوشان حضور دارد، به صورت منظم به مانند اعضای کادر فنی و بازیکنان در تمامی تمرینات نیز با لباس ورزشی حضور یافته و با جدیت و حساسیت خاصی کار بچه های تیم ملی را دنبال می کند.

 

 

 

آخرین تمرین تیم ملی در بحرین پیش از بازی امشب با عراق، شب گذشته برگزار شد و طی آن رئیس فدراسیون فوتبال به مانند دیگر تمرین ها از کنار زمین و با لباس ورزشی نظاره گر برنامه هایی بود که اعضای تیم ملی برای ملی پوشان در نظر گرفته بودند.

 

گفتنی است که تیم ملی ایران امشب از ساعت 21 در آخرین بازی خود در منامه به مصاف عراق خواهد رفت؛ نتیجه این دیدار تعیین کننده سرنوشت صعود تیم ملی به دور نهایی جام جهانی قطر است و بی شک در صورت عملی شدنش باید آن را اولین موفقیت دوران مدیریت عزیزی خادم بدانیم.

فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

داور بین المللی تکواندو ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی تکواندو 30 داور را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس انتخاب کرد که در میان داوران دعوت شده به این رویداد مهم نام مرجان تیموری داور بین‌المللی تکواندوی کشورمان دیده می‌شود.

این در شرایطی است که برای نخستین بار یک داور بانوی ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک حضور دارد.

تیموری پیش از این سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، آسیا و گرندپری‌ها را داشته است و بهمن ماه سال گذشته نیز از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و در نهایت در لیست نهایی داوران بازی‌های پارالمپیک قرار گرفت.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک 2024 طی روزهای 8  لغایت 10 شهریورماه  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتور با حضور پاکو خمز
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست