Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایسنا در متن پیام چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 


مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان غربی 
سلام علیکم 

۲۸ خرداد نماد مشارکت ملی مردم ایران در سرنوشت خود و فرصتی کم نظیر برای رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت شما مردم وفادار و فهیم بعنوان بخشی از اقیانوس بیکران عظمت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا ، موجب تحکیم پایه های آرامش و امنیت و استقلال و آزادی در بستر جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی است.

وحشت همیشگی دشمنان از حضور ملت ایران در عرصه‌های گوناگون تعیین سرنوشت نشان می دهد که هر رای ما علاوه بر آن که عمل به وظیفه و تکلیف شرعی دینی و انقلابی است ضامن امنیت ،مایه ابهت در سطح بین‌الملل و دلگرمی محور مقاومت و موجب به شکست انجامیدن توطئه های سنگین استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است.

گلایه های همه‌ی ما پیرامون مشکلات، مشترک است اما نقطه اشتراک دیگر ما باور به این مطلب است که ارتقا و اصلاح امور فقط از طریق حضور در صحنه و مشارکت قوی و هوشمندانه در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فردی که دل  در گرو آرمان‌های امام و رهبری دارد و  مجاهدانه همه توان خود را وقف خدمت به مردم نموده باشد، میسر است.
 
اینجانبان نمایندگان مردم شریف آذربایجان غربی درمجلس خبرگان  به حکم وظیفه، ضمن تشکر از همه  مردان و زنان و خصوصاً جوانانی که در راستای افزایش مشارکت و روشنگری برای انتخاب اصلح تلاش کرده‌اند،  تقاضا می کنیم که با حضوری شگفت، یاد شهیدان و قهرمانان ملی این سرزمین را دوباره زنده نموده وبا رای دادن به حضرت آیه الله رئیسی  برگ زرینی دیگر بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران بیفزایید. 


سیدعلی اکبرقریشی
 جواد مجتهد شبستری 
عسگر دیرباز

نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس نماينده مجلس خبرگان رهبري آذربایجان غربی نمایندگان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری پیش ازظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی اظهار کرد: شعار سال که مقام معظم رهبری آن را باعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند یک فرمان راهبردی برای مسئولان می‌باشد.

استاندار قم بیان کرد: برنامه کاری مدیران استان سال‌جاری باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود و مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد.

آقامیری ابراز کرد: حضور پرشور مردم شهر قم در راهپیمایی‌ها، مناسک‌های ملی، صحنه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در پی آن کسب رتبه نخست کشور در نرخ مشارکت کشوری مایه مباهات ماست.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اقدامات مؤثری برای بهبود معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان انجام شد، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در خردادماه ۱۴۰۴ از مناسبت‌هایی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

آقامیری خاطرنشان کرد: نرخ مشارکت مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۱۴۰۴ بایستی به حداکثر برسد و جز ۳ استان برتر در کشور باشیم.

کد خبر 6062184

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند
  • پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر