Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کادرفنی تیم ملی زنان وزنه برداری ایران، ۳۰ وزنه بردار نوجوان را در دو اردو برای قهرمانی جهان عربستان غربال می کند. رقابتهای وزنه برداری نوجوانان جهان مهرماه در جده عربستان برگزار می شود، کادر فنی تیم ملی بانوان، ۱۵ وزنه بردار را به اردوی اول و ۱۵ وزنه بردار دیگر را به اردوی دوم، دعوت کرده تا تا با غربال آنها ۱۲ را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از ۱۰ تیرماه تمرین جدی را شروع می کنند. قرار است یکتا جمالی دارنده سه مدال برنز قهرمانی جوانان جهان هم با شروع تمرین از تیرماه به جمع اردونشینان اضافه شود.

تیم وزنه برداری دختران نوجوان با ترکیب ناقص در قهرمانی جهانی نوجوانان، شرکت می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری بانوان وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند