Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:30:50 GMT

کشف ۱۰ میلیارد تومانی تبلت قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۸۷۷

کشف ۱۰ میلیارد تومانی تبلت قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 1400 دستگاه تبلت قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته برابر اطلاع از انتقال تعدادی تبلت قاچاق توسط خودرو به ساختمانی در خیابان جمهوری ، ماموران پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام و پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس ، مشخص شد محل یک ساختمان تجاری و انبار دپوی کالا بوده که در بررسی اولیه مشخص شد مقادیری تبلت در راه پله و داخل انبار دپو‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کالاها شامل 1430 دستگاه تبلت با برندهای سامسونگ و... بود از شناسایی مالک محل وکالاها خبر داد و افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی 2نفر را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 100 میلیارد ریال اعلام کردند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق پلیس کشف امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد